• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annca

Idag kommer det att vara ännu svårare än vanligt att koncentrera sig på jobbet. Jag hoppas så att solen som skiner så härligt här nere (trots att de mörka molnen smyger i kanterna) värmer också uppe i Sundsvallstrakten idag.

Jag är övertygad om att du och dina kompisar kommer att få fånga massor av vackra ballonger idag, Tille-liten! Kan se det framförmig hur ni springer och hoppar och fångar på ängen bland alla blommor och fjärilar! Kyss

• Madde30

Ni finns i mina tankar.

Hoppas ni får en fin dag att minnas.

Varma kramar Madde

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • AdWi

Godmorgon!

ALLA mina tankar är hos er idag, kanske den svåraste dagen i ert liv, men ni tar er igenom det med all den kärlek som finns hos er. Många tårar rinner redan idag när jag läser alla fina inlägg med hopp om att eran dag ska bli bra, det värmer i hjärtat.

Hemgårn: Vad ska man säga? Du lyckades få mig att gråta..igen!
    Längtar så efter din bok med alla berättelser!

Här skiner solen och himlen är lika blå som Tilles vackra ögon, hoppas att den gör det hos er också.

Idag bär jag min fjärilspin med extra mycket stolthet och vördnad, för det är Tilles dag idag.

Många kramar fyllda med kärlek och styrka skickar jag er.
    Tille - för evigt i mitt hjärta!
    KRAM KRAM KRAM

• Greta Garn

Mina tankar finns hos er idag familjen Kärlek

Kram

• CarinaS

Klockan 13.00 ska jag gå ut och vända ansiktet mot solen och verkligen känna med er Tille-familjen. LÅta tårarna trilla, men också le vid tanken på alla ballonger som kommer sväva upp mot himlens höjd och på allt det goda som Tille förde med sig. Han har förändrat många av oss, fått oss att bli lite, lite bättre människor. För vi inser väl alla att kärleken är ju det viktigaste av allt.
    Omfamnar er varsamt Tille-familjen och ger er all styrka jag kan uppbåda denna vackra och ledsamma dag. //Carina

• Cris

Tillehjärtat,

Idag strålar vårsolen från en klarblå himmel här i Sundsvall. Det blåser lite, men det är ingen snålblåst utan en skön, frisk vårbris. Jag tror bestämt att Du finns i strålarna som tittar ner på oss och smeker våra kinder och i vinden som rufsar om våra hår.
    Jag tror att Du säger: jag är här, jag finns kvar och jag kommer alltid att vara nära.

Det är en jättefin dag, hjärtat, och sådana skall alla Dina dagar nu vara.

Stora varma kramar till hela Din fina familj.

• bebisjakt

ni är då verkligen en stark familj. skänker alla mina tankar till familjen å vänner!! tille har det bra i narnijal nu =)
    han leker med alla andra barnen nu.. han är absolut inte ensam!
    han längtar självklart tillbaka hem till er. men han kämpade allt han kunde för att få överleva tillsammans med er!!!
    rest i peace tille!!!

• alarik82

tänker på er idag...
    hoppas ni kommer å få lika fint väder som vi har här
    många kramar från emma med familj

• Nallatalla

God Morgon Familjen!
    Solen lyser från en klarblå himmel och jag hoppas att den gör det hos Er också.
    Tänk vad glad Tille kommer att bli över alla ballonger!
    Han och alla de andra änglabarnen kommer att bli förtjusta!
    Jag kommer att tänka på Er lite extra idag och önskar Er en bra dag trots allt.

Ta hand om varanda!

Kramar / nalla med familj