• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mamma69

Klatermaja... Bara släppa upp dom i luften för Tilles skull.

• rafmagn

Jag och min familj tänker på er. Er fina son kommer alltid att finnas hos er i era hjärtan.
    Kram!

• MuminMy

Våra tankar är med er idag
    En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus
  • Matty

Tänker på er i dag! Hoppas ni får en fin dag och att lile Tille kikar ner på er Massor med kramar från Sofia.

• NeMeAr

Tänker på er idag...tänder ett ljus
    cemonin kommer bli jätte fin...
    KRAMAR till er alla

• poodle1

Mina tankar finns hos er idag!!

kram Lisa

• AnRe72

Tänker på er idag! Hoppas ni får en fin dag!

Många kramar Anna-Carin

• Halime

Tille lilla!
    Idag får du vara beredd så att du kan fånga ballonger med alla de andra änglabarnen. Fånga en riktigt stor och vacker.
    Jag ska tända ett ljus för dig kl ett och titta upp mot himlen och se om jag ser några ballonger över Helsingborg.

Therese och Niklas: Jag önskar att jag kunde hålla om Er och lindra Er sorg.
    Jag är övertygad om att det blir en vacker och ljus ceremoni, mitt i sorgen.
    Håll om varandra och ge varandra styrka.
    Tänker på Er extra mycket idag.

Kram Linda.

• Muminmamman

Ni finns även i mina tankar idag. *kramar om*