• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pappan 66

HEJ!
    I dag är mina tankar extra mycket hos Er Therese, Niklas, Liam och Dea. Jag hoppas verkligen ni får en vacker dag. Att släppa ballonger var en fin idé tycker jag. Från början hadde jag tänkt att hålla en tyst minut på söndag men nu när jag vet att Ni börjar klockan 13.00 i dag så håller jag en tyst minut för Tille då i stället och vänder blicken mot himlen norrut. Skulle bli glad om fler vill vara med, såg att någon tänkt det redan.

Tille, sov sött jag kommer aldrig glömma dig du lilla fina kille.
    Detta blir din dag även hos mig.

Claes

• trollet77

Hade jag bara haft tillgång till Helium hade jag släppt upp ett par ballonger jag med...

Solen verkar skina i hela landet idag, även här uppe i Luleå, men det är det väl Tille som sett till :). Styrkekramar i massor, och hoppas att ni när dagen är över kan känna lite lättnad trots allt.

Kramar i massor från Luleå.

• GladaVirre

Gomorro: tänker på er. Massa kramar

• majsans

Ni finns i våra tankar idag!!

Ska tänka lite extra 13,00.....

Många styrke kramar till Er Therese, Niklas, Liam och Dea...

Marie med familj

• Nötkaka
    Massor av styrkekramar Therese!!!!
    //Joanna m familjen
  • Toblerone

Tillevännen

Ja du Tille, du har väl hört talas om att himmlen kommer att fyllas av massor med underbara färggladaballonger idag, dom släpps för DIN skull.
    Dom första ballongerna har nog redan säppts, så håll ögonen öppna så du kan fånga några. Efter du har ätit lunch och kanske vilat en stund kommer det att släppas massor av ballonger av snälla människor i hela vårt land, från långt nere i Skåne i söder till långt uppe i norr.
    Efter det kommer en stor laddning ballonger till dig från din underbara familj. Så ät ordentligt med lunch och vila en stund så du orkar springa runt och fånga så många ballonger du bara kan.
    Här hos oss lyser solen och himmlen är lika klar och blå som dina vackra ögon, tack för att du har fixat så fint väder idag!

Kramar i massor från Lena, Viktor och Hanna

• Therese6699

Gomorgon. Solen skiner från en klarblå himmel här. Finare väder hade vi nog fått leta efter kan jag säga. De känns tungt att den här dagen till sist har kommit. Men på något sätt så känns det riktigt skönt också. I ett halvår har våra liv stannat upp och vi har fått tagit del av den vackraste ängeln av alla. Men hans tid här på jorden har tagit slut och vi kan sakta börja ta nya steg och börja något nytt. Tille kommer alltid uppta en stor plats i våra hjärtan och även i en del andras. Hans syfte hade inte kunnat bli klarare. Med det i tanke så hoppas jag att jag kan se på hans tid här med ljus i sinne och tanke.

Klockan ett börjar cermonin.

Kramar
    Therese

• Kickelina

Många värmande styrkekramar,tänker på er mer än någonsin.
    Övertygad om att Tille kommer att älska ballongerna.
    //Kicki

• Öland2barnsmor

Tille , vi sätter in en slant till din himmelsdag.
    Det är Philips 3 födelsedag i dag . Vi tänker på er hela familjen.Önskar er en fin och ljus dag..

• Kickelina

Tille , säger inte Hej då, utan vi ses igen!!

Kram lilla hjärtegryn, du finns i mina tankar och mitt hjärta för alltid!
    -Kicki-