• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • puh fantast

Hinner inte läsa alla sidor. Så jag frågar istället: vad är det får låt ni väntar på på Lugna favoriter??

• Klatermaja

puh fantast: "Every Breath You Take" med The Police

/Klatermaja
  • Sessa82

Tille... jag ska berätta en sak för dig... Jag var på staden i dag och skulle handla kläder för pengarna jag fick i present, jag klarade inte av att handla allt... tårarna kom... jag grät och grät...
    Vände mig om och såg en ljusstake med en fjäril på... jag log och tänkte på dina vackra blå ögon... Jag köpte ljusstaken och nu brinner ett ljus i den...
    Tänker på dig... Kommer aldrig glömma dig... Du finns i mitt hjärta på ett sätt ingen annan har gjort...
    Kramar i miljoner till dig...

Till Therese, Nicklas, Liam, Dea och Ni andra anhöriga... Jag tänker på er... *kram*

• Amazona

Deltar i cermonin, i tanke och hjärta. Kram på er alla.

• Anonym (Hoppfull)

Säg inte farväl...
    Tille har precis börjat sitt liv, sitt riktiga liv som ängel. Gissa vem han kommer att vaka över?!
    Så lycka till med allt!

• Anonym (Hoppfull)

Bättre skyddsängel får man leta efter... Glömde bara säga det!
    Kram

• Sessa82

Denna låt är underbar... den spelades på min morfars begravning ville bara dela med mig av den texten...

Jag har hört om en stad ovan molnen
    ovan jordiska dimhöljda länder.
    Jag har hört om dess solljusa stränder
    och en gång, tänk en gång är jag där.
    Halleluja! Jag högt måste sjunga.
    Halleluja! Jag går till den staden.
    Om än stegen blir trötta och tunga
    bär det uppåt och hemåt ändå.

Jag har hört om ett land utan tårar
    utan sorg, utan nöd, utan strider.
    Och där ingen av sjukdom mer lider
    Halleluja! Där fröjdas vi alla.
    Halleluja! Vart tvivel försvunnit.
    Aldrig mer skall jag stappla och falla
    jag är framme, ja, hemma hos Gud.

Jag har hört om den snövita dräkten
    och om glansen av gyllene kronor.
    Jag har hört om den himmelska släkten
    Halleluja! Jag fröjdas i anden,
    jag kan höra den himmelska sången.
    Och det sliter i jordiska banden
    ty jag vet, jag skall snart vara där.

• nessie72

I dag så åkte jag och mina 2 söner till barnadiset för att leka ..och när vi står på norra sköndals busshållplats så kommer det massa ballonger flygande...Då säger Oliver min 3 åring...MAMMA,MAMMA...titta massa  ballonger...sen vänder han sig om och utbrister...men vad dum jag är ...dom skall ju upp till TILLE...och jag vet att han hinner fånga dem,för han har äntligen fått sina ängla vingar.....

Theres,Nicklas,Liam och Dea...har haft er i mina tankar hela dagen....stora och många lång kramar till er....

• CarinaS

Tille - jag hoppas du skuttar runt med alla ballonger nu. Och den vackra musiken kanske din fina mamma orkar berätta för oss om lite senare...huvudsaken den nådde upp till dig lille vän.
    Hoppas du känner all kärlek som strömmar emot dig och din fantastiska familj från oss alla här som inte känner er, men som känner så mycket för er och med er.
    All kärlek till dig Tille. Kramar från Carina med familj