• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • BEllens mamma

Min dotter sjöng en sång en gång... Den spelades in på en CD med hennes dagiskompis och gick typ så här Tille:

"Det här är en sång om en ballong som är röd, det här är en sång om en ballong som är röd. Den är ganska så kort, för ballongen ska bort, är du beredd, för nu far den iväg!"

Den är väl passande idag Tille, för du var väl beredd när alla ballonger kom farande genom luften och upp till himlen och dig?

Saknar dig gubben, men du finns ju ändå så nära mig i mina tankar...

Just nu håller jag på att hjälpa Magnus med korrekturläsningen av hans bok till dig... Jag har precis börjat så det kanske tar några dagar, men jag hoppas att det är okej Tille? Magnus, han skriver så fint... och jag tror att detta kommer att bli en alldeles otroligt vacker barnbok en dag! Och allt till minne av dig Tille!

Jag skickar ett fång dunkramar och så tar vi en dag, ett ögonblick i sänder min vän!

Ellens mamma Lotten

• BEllens mamma

Min dotter sjöng en sång en gång... Den spelades in på en CD med hennes dagiskompis och gick typ så här Tille:

"Det här är en sång om en ballong som är röd, det här är en sång om en ballong som är röd. Den är ganska så kort, för ballongen ska bort, är du beredd, för nu far den iväg!"

Den är väl passande idag Tille, för du var väl beredd när alla ballonger kom farande genom luften och upp till himlen och dig?

Saknar dig gubben, men du finns ju ändå så nära mig i mina tankar...

Just nu håller jag på att hjälpa Magnus med korrekturläsningen av hans bok till dig... Jag har precis börjat så det kanske tar några dagar, men jag hoppas att det är okej Tille? Magnus, han skriver så fint... och jag tror att detta kommer att bli en alldeles otroligt vacker barnbok en dag! Och allt till minne av dig Tille!

Jag skickar ett fång dunkramar och så tar vi en dag, ett ögonblick i sänder min vän!

Ellens mamma Lotten

• mamma69

Står här och lagar mat och det enda jag tänker på är er kära familj, jag hoppas det har gått bra för er idag.
    tittar in senare igen.
    kramar i massor...........

• Moa och Max

Jag och mina barn åkte till kyrkan idag för å tända ljus för Tille! Sonen på 6 år undrade först varför vi skulle till kyrkan men när jag förklarade att Tille skulle begravas idag började tårarna trilla på han! Jag frågade varför han grät då Tille äntligen fick komma till de fina landet, då säger min ursöta gosse - men mamma, då får ju han träffa min mormor före mej ju! Då grät jag också kan jag meddela. Vi tände våra ljus och Moa 3 år sjöng pippi visan för Tille. Vi var helt ensamma i kyrkan och tårarna trillade på mej och sonen.

Solen har lyst hela dagen och de vill jag tacka Tille lille karamellen för, jag kan ge mej tusan på att han har ordnat solen idag, på sin dag! Lilla vännen du har lärt mej så oändligt mycke genom dina föräldrar och jag kommer å vara dej evigt tacksam för det!

• JohannaAxelsson

Sitter o lyssnar på lugna favoriter och de spelade precis Forever Young med Alphaville.
    Det är precis vad du kommer att vara Tille och du kommer att leva för evigt i allas våra hjärtan.

• Laurencia

Tänker på din familj i dag Tille och på dig! ♥

"Låt oss komma överens om en sak.
    - att vi möter varandra med ett leende
    när det är svårt att le…
    Ler åt varandra, ger tid åt varandra".

Moder Teresa

Idas mamma!
  • Sömntutan

Har tänkt på er så mycket idag och blev så glad när jag läste att ni hade fint väder uppe i norr också. Hoppas allt har gått bra och att allt blev så fint så fint.
    Men det kan väl inte bli annat med en sån fin liten kille.
    Ha det gott och ta hand om varandra!
    Kram Anna

Lille Tille!
    Idag har du kikat ner på dina kära och sett mycket tårar. Måste kännas konstigt, men så är det. Vi saknar ju dig här nere trots att vi vet att vi syns i Nagijala. Dina nära och kära ville ju såklart att du skulle stanna, men de ville ju att du skulle stanna när du mådde bra.
    Du har det ju så mycket skönare där uppe utan smärtor och sår.
    Men såklart känns det smärtsamt för dina kära här nere. De vill ju såklart pussa och snusa på dig. Men Tille var inte ledsen, så småning om kommer de bli gladare.
    Vi ses Tille!
    Bamsekramar Anna

Hjärtat tar aldrig semester....
  • emlet

Idag kl 13 så tittade vi upp mot himlen och tänkte på älskade Tille att nu har han kommit hem och han sitter där uppe och ser ner på oss.

Kramar till Therese, Nicklas, Liam och Dea.

• Cineline

Har tänkt på er hela dagen. Hoppas att det blev en fin och ljus ceremoni. Tille blev säkert jätteglad för ballongerna! Klart att han fixade fint väder så att han kunde se er ordentligt.

• segnilia

Hejsan Tilleman. Vi tänker på dig idag och din familj. Skutta omkring nu riktigt ordentligt och lek med alla ballongerna. Kram fam melin