• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • cattis10

God natt Tille. Tänker på dig och din familj. kram

• Norpan81

Godnatt och sov så gott Tille! Vi tänker på dig varje dag, vi hoppas du inte har ont utan bara sover så gott så gott.

Passar samtidigt på att krama om Mor och Far din! *kramar*

• Harlots House

Kärlek till dig lille kämpe Du är så häftig och så vacker. Kram till dig och familjen från oss i söder.

• Jissa

En stor godnattkram till er alla i familjen. Jag tänker på er hela dagarna.

Smek lille Tilles panna från mig är ni snälla.

kram från Jissa

• USAmamma

Ville bara onska Tille godnatt och hoppas han far en smartfri natt. Tille har lart oss sa mycket om livet och jag kommer alltid komma ihag hans visa blick dar han ligger sa fridfullt pa farfallen. Sa hemsk att han ater sa lite...denne lille kille...det ar val sa innan han far vidare till anglarna... Han ar sa fin pa fotona. Det som han ler pa ar min favorit! Otroligt att han kan le och se nojd ut aven fast han har det sa svart. Jag berattar om Tille for min 3-manaders son varje dag-berattar om hans styrka att overleva pa luft och karlek. manga godnattkramar fran Mig och William.

• Kenta K

Jag visade bilder på lille Tille för min dotter Felicia 6år Jag försökte förklara att han snart kommer att bli en ängel och hon tittade på bilderna och sen på mig och sa; pappa, han är redan en ängel ser du inte det....Vi hoppas att ni får en bra natt, många kramar från Oskarshamn

• lollipop25

Sov gott och dröm söta drömmar, Tille du och din underbara familj finns i mina tankar, tänder ljus var kväll för er.

• Angela1

Mitt förra inlägg kom inte med så jag säger god natt igen. Jag tänker på er varje dag. Kram Jenny

• AdWi

Natti Natti Tille-killen med familj.
    Tittar in imorgon igen.
    Många Kramar och en mjuk smekning på Tilles vackra kind

• Sanders mamma 04

Sov godt lille Tille. En stor nattaklem til dine enestående foreldre også. Jeg kommer til å tenke på dere

Svar på tråden Tilles tråd