• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • trippel

.....^?...
    ..../........
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____).
    Godnatt, sov gott...

• Vickyb

Tänder ett ljus för Tille & Hans underbara familj !!
    Gonatt & sov så sött..
    *Många fjäderlätta kramar*
    ♡ Stolt Mamma till Linnéa ♡
  • mia20

godnatt lille tille och sov så gott och dröm sött...
    hoppas du får en smärtfri natt
    kramar från mia med familj

• Marija75

ville bara sända er en stor styrke kram från Mig . Jag tänker på er så ofta och vad ni går o kommer att gå igenom .... det är en lång o tuff resa.
    Bamsekramar till lilla Tille.... änglarna är med dig.

• Mrs Corbally

Sänder många goa och varma fjäderlätta kramar till hela familjen, passar även på att önska er en trevlig helg. Jag är inte här inne så mycket men ni finns ständigt i mina tankar!!KRAM!!

.....^?...
    ..../........
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____).

• koje

Natti natt hela familjen och hoppas att ni får sova riktigt gott och drömma riktigt fina drömmar. Fjäder lätte pussar på din panna Tille lille. Familjens lillehjälte. Och ni resten av familjen en massa styrke kramar till er alla.

Från Peter, Karin Rickard Elena Amanda Nicky och Gabriel Haack.

Ska tända ett ljus för dej och låta det brinna hela natten.

• amar

Godnatt tille lille och resten av familjen, hoppas ni får en skön å lugn natt

tänker på er!

Svar på tråden Tilles tråd