• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • JagÄlskarAlex

Vill skicka en tanke men vet inte va jag ska skriva... Läser dina dagboks inlägg o blir varm i hela kroppen. Sånna fina mäniskor ni är o va fint du skriver om er son! Väl värt att minnas dig, dom dagarna man sitter o tycker synd om sig själv.. Ja trodde ja hade stora bekymmer med min lille Casper som är/ har varit magsjuk o nu inte vill äta ngt speciellt men asså ?? Kan ju inte annat än skäms! Jag har mött min förebild o Idol det är du!!!
    Kram Jessica ,önskar er all lycka

• Tesssan82

Godnatt, och sov så gott lille Tillekämpen!
    Tänker på dig, drömmer om dig!

Godnatt Therese,Nicklas och barnen... hoppas ni får en lugn och bra natt!!

Kramar i massor till er alla!

• ulricaa

Go natt hjärtegryn!!! Hoppas du får vackra drömmar i natt!!
    Vi tänker så mycket på dig och din familj!!!!
    /ulrica & Liam

• viktoranton

Hej Terese!

vill bara säga att jag tycker ni är så otroligt starka, och vilka fina killar ni har.

Hoppas att Tilleman snart får sommna in och komma upp till änglarna , men han är ju så stark!!!
    Har läst att någon hade hittat någon sida där du hade lite kort och sånt, vart hittar man det?
    Ha de nu så gott den tiden ni nu har kvar med Tille innan han somnar in för alltid.

Tårana slutar aldrig att trilla.

Många kramar till er!

• Smurf26

Tittar in igen och vill önska lilla Tille med familj godnatt! Jag beundrar er så mycket, vilka underbara föräldrar ni är! Hoppas att natten blir bra. Tänker på er dygnet runt. Skickar många godnattkramar till hela familjen

• Kibell

God natt Tille och familjen. Sov så gott och hoppas att natten blir lugn och utan smärtor.
    Älskade lille Tille du finns för alltid i mina tankar. Du har så fina föräldrar och syskon. Dom bästa att få.
    Jag är så ledsen att du snart måste vandra vidare. Men du kommer till en plats där du kan leka med andra barn och slippa smärtorna. Jag har tänt ett ljus för dig här bredvid mig.
    Therese, Nicklas och Liam och även Dea ni är så otroliga. Jag beundrar er styrka, att du Therese tar dig än oss här och svara på frågor och uppdaterar oss flera gånger om dagen hur läget är.
    Fjäderlätta pussar på Tilles panna och många styrkekramar till familjen.
    Kram
    ()
    []
    []
    []
    []
    []

• LillemanTösa

Go Kväll familjen Kärlek..
    Tittar till er en snabbis, vi har gäster här så jag kikar in mer sen..
    Kram Kram mina Hjärtan..

• jeea
    Lille Tille, hoppas du och din älskade familj får sova gott inatt.  En riktig fighter är vad du är!!
    Tänder ett ljus för Tille och familjen ikväll.
    Många kramar Eva m. familj
  • bustjejen

Hej Therese!
    Jag blir så ledsen och arg när jag läser i din dagbok att det ringer folk och ska sälja kurer och allehanda örter, speciellt arg på den kvinnan som var så otrevlig
    Jag vet att ni vårdar er söta lille Tille med all kärlek, omsorg och omtanke man kan ge. Ni är dom allra bästa föräldrar en liten Tille-man kan ha!
    Hoppas ni får sova gott i natt och att sötaste Tille sover allra bäst.
    Varma kramar frånh Anna-Lena

Svar på tråden Tilles tråd