• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Trossens mamma
    Sov gott Lille Tille. Fjäderlätta kramar å liten mjuk nosgnugg.
    Anna-maria & Daniel + Lilla Lova på Åland

*Stolt mamma och Ålänning*
  • solrosen74

Godnatt lilla Tille och din underbara familj.Ännu en dag har du förgyllt våra liv.Tack för att du finns.

• flingflong

Natti natti Tille med familj!

Sov så gott och dröm fina drömmar.

Många kramar till er ifrån oss här hemma

• nero

Gonatt och sov så sött Tille & resten av familjen Kram Nero och Astrid

• Cicci0305

Therese! Jag har läst din dagbok och morr... Jag var med i lokaltidningen för många år sedan p.g.a. att jag fått en arbetsskada. Under en period ringde en man hem till mig rätt ofta. Han påstod att han "såg" vad min kropp behövde för att läka, ena gången var det fikon i konjak, nästa mjuk pepparkaka! Han var egentligen harmlös men det blev ganska jobbigt ändå. Jag var ganska deppig över att jag skulle få leva med mina smärtor livet ut och så ringde han... Jag tyckte DET var jobbigt och jag kan inte ens föreställa mig hur det är för er när alla bisserwessrar (!) ringer.

Vad skönt att ni inte behövde bada Tille, eftersom han inte gillar det. Oändligt trist att han inte äter. Som så många andra så hoppas jag på ett under, trots att jag förstår hur korkat det är. Men det sista som överger en är ju hoppet. Men ni kloka, ljuvliga föräldrar förstår honom och släpper honom när det är dags. Jag hoppas att han somnar in lugnt och stilla när tiden är kommen. Ni kommer att gråta och vi är många med er men vi kommer alla att veta att han inte har ont längre.

Nu blev det väldigt flummigt. Jag hoppas att du förstår vad jag menar. Jag brukar försöka göra mina inlägg så korta som möjligt, du har ju en del att läsa. Nu frångick jag det denna gången.

Hoppas att ni får en lugn kväll och natt.

kramar till hela familjen och en smekning på Tilles panna, Cicci

• Bästamorsan

Åh vilken underbart söt liten kille!
    Så fin! Så underbara ögon!
    Vilken kärlek! Tille!

Skickar en KRAM från oss!  ♥

• MalinH

God natt och sov gott Tille!
    Hoppas ni får sova lungt hela natten
    Kram Malin m Familj

• Peal

God natt på er familjen!