• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Godkväll alla underbara människor.
    Snart är det dags att gå och lägga sig och morgondagen kommer bli så trevlig hoppas jag på. Det kommer nog att komma små inlägg ifrån Thailand. Jag har i alla fall med mig datorn. Jag lyckas nog ramla av någon elefant eller bli biten av någon elak lite fisk när vi snorklar : )

Toblerone: Härligt att du har kommit ut. Jag brukar alltid tänka så här när jag inte känner för en lång prommis.. Bättre lite än ingenting och oftast så blir det så mycket skönare när man kommer ut. Jag älskar verkligen att vara ute och gå eller jogga. Jag tycker till och med om att slita hårt i gymet : ) Men jag tycker inte om att bara sitta och sola så jag har faktiskt med mig träningsdojor till Thailand. Antagligen kommer det att vara alldeles för varmt. Men vi får se vad det blir

Liam ska sova hos min mamma tills imorgon och då kommer dom hit och ska bo här i två veckor. Det är skönt, då slipper vi fixa barnvakt och huset står inte helt tomt.

Ha det nu så bra så hörs vi något!

Kramisar
    Therese

• olivettan

Hej Therese!

Nu kommer jag in för att säga godnatt!

Hoppas du får drömma riktigt fina drömmar inatt....

Ha det så bra nu i Thailand!!!!!!!!

Många kramar till dig och Nicklas

• MalinoNiklas

Hej,
    oj nu var det längesedan jag skrev nåt, har varit in och läst men inte skrivit...

Hur mår ni, nu när allt lagt sig lite? Det känns som att det är ganska bra när man läser dagboken och det är så skönt att läsa.

Vill önska en kanonresa, det är ni verkligen värda, njut och ha det så himla bra.

Tänker en hel del på er och framför allt på Tille. Ser framemot 24:e maj, vill så gärna se den otroliga lilla killen i rörliga bilder också, kommer nog att gråta en hel del...

Ha det så gott så gott
    Många kramar från Malin

Tille, tänker på dig och skickar massor av kramar till din stjärna!!

• Bowmore

Ha en underbar resa.

Vi kommer sakna er här varje dag.

Kramar!

• Wadia

Ha det så underbart i Thailand! Tänk att få sitta en tidig morgon under en palm och pilla sand med tårna och se ut över det turkosa havet...

• bbff

Hej Therese!
    Hoppas ni får en underbar semester!
    Skönt att få komma iväg lite och få distans till allt...
    Själv ska jag vara hemma och kämpa på med GI-metoden som påbörjades i tisdags. Annars håller vi på att fixa till hemma både innuti och utanför! Mycket jobb men det blir förhoppningsvis fint när det är klart!
    Måste ju också säga att: OJ,vad duktiga ni är som tränar så... önskar jag hade lite av er karaktär. Kanske kan låna den lite nu när ni ändå ska på semester
    Kram kram och njuuut nu!!!

Lille Tille-söt!
    Förlåt att jag inte skrivit på några dagar men du har säkert känt att jag har tänkt på dig ändå. Du vet, det är så mycket nu när våren har kommit. Många saker som ska göras. Det är roligt men det tar ju lite tid... Hoppas du har det fortsatt fint där du är...bland barn och hundar och katter och fjärilar och ballonger...vilka äventyr,tror nog ni busar mest hela dagarna och dricker blå choklad...Tille-söt, sov gott i natt!
    Jag ska jobba i natt så vill du nåt är du välkommen eller bara hålla mig sällskap om du inte känner för att sova.
    Pussar på dina mjuka kinder
    Lotta

• Tutluva

Ha en riktigt riktigt skön semester och rå om varandra ordentligt!

Kram på er!

Åsa

• mickselina

Vill önska er en underbar vistelse i Thailand! Vila upp er och njut nu...

:: K r a m ::

• Känslosam 66

Trevlig resa och var rädda om er !
    Tänker på er varje dag
    Kram!