• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mamma69

Små händer jag älskar så, små fötter och liten tå.
    Har kysst din kind så röd, läppar så kall och spröd.
    Du nu står vid den vitaste grind, ser dina bruna lockar lyfter med himmelens vind. På andra sidan leker andra glada barn. Dom leker och busar med varan, önskar det jag ser är historien sann. Du vänder dig om, du lockar med mig snälla mamma kom. Men jag vet att jag måste låta dig gå, hur än dåligt jag mår. Du öppnar den vitaste grinden och sveps med av vinden. Jag hör dig skratta tillsammans med änglar barn så små, dom tar dig med dansande på tå. Jag kan inte nå dig nu barn lilla. Han vänder sig om och ler, det får min gråt att stilla. Jag vet han finns i bland ljus och lycka. Han kommer han och hälsa på och då mitt ansikte med leende ska smycka.

Jag hittade denna dikt hos en annan änglamamma.

• fru bengtsson

Godmorgon!

Vill önska er en riktigt skön semester tillsammans. Ät och drick gott, slappa, upplev och njut - av Thailand och av varandra.

Många kramar, Angelica

• Therese6699

Hej hej : ) Nu drar vi! Ha det så himla bra allihopa. Jag hoppas att ni får superfint väder i Sverige också. Förhoppningsvis har vi fått pinsen när vi kommer hem så vi kan skicka ut dom.

Kramisar
    Therese

• Sassa82

Åå ni får ha det så trevligt och skönt.

Kramar

• Cakar

Mys och njut ordentligt.
    Hoppas att ni får det sååå bra på semestern.
    Kram Lena

PS ngn som vet när programet skulle sändas på TV4?
    (svara helst i min gb annars hittar jag inte svaret här i tråden)

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) I dag reiser din mamma og pappa på ferie. Kanskje du ser dem fra skyen din når de flyr forbi? Da må du vinke til dem vet du:) Kos deg der oppe i det blå og ha en fin dag. Suss og klem fra meg.

• Nallatalla

Tänkte bara kika in och önska Er en underbar semester!
    Passa på Att njut och koppla av så mkt det bara går.
    Ni behöver få rå om varandra och må bra.

Jag tänker på Er och Tille varje dag!

Kram / Nalla med familj

• Pyris

Hej Familjen!!
    Ja, nu kommer ni riktigt nära Tille, när ni flyger där uppe ovanför molnen..
    Hoppas ni får en riktigt mysig och trevlig vistelse i Thailand.
    Rå om varandra riktigt ordentligt.

~Tille~
    Nu kommer mamma o pappa upp till molnen för en stund.
    Tänker på dig lilla gubben.

Kramar

//Paula