• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Jannika9905

Hej kära lille Tille-vännen!!! Hoppas att du haft det riktigt bra idag. Du är väl trött nu efter att ha givit oss solsken och värme här nere hela dagen! Det tackar jag dig för. Himlen har varit lika blå som dina fantastiska ögon! Du leker väl och lever gott nu med dina änglavänner?!! Nu kan du ju äntligen leva livet utan smärta. Tänker på dig varje dag och på din kära familj. Hoppas du vinkade glatt till mamma och pappa när de flög förbi bland molnen! Ha det så gott vännen så hörs vi snart igen......
    Varma bamsekramar till dig där uppe i det blå!!!

Mamma Therese och pappa Nicklas!
    Skönt att ni nu kommit fram och att flygresan gick bra! Ta nu hand om varandra och bara ha det skönt. Finns här när ni kommer hem igen. Ha det gott så hörs vi igen!!! Massor av kramar till er båda och självklart oxå till Liam och Dea som är kvar här hemma!!!

• Karkki67

Hoppas ni får en fin semester!! Styrke kramar!

• Happy me
    Åh, vad skönt att ni har kommit fram! Tänk vad snabbt det går ändå att åka till andra sidan jorden nästan... Hoppas ni blir jättenöjda med hotell m.m. Ni är så värda det här!
    Lilla fjäril,
    låt vingarna slå!
    Lilla fjäril,
    dansa i solsken!
    Jag ser dig,
    med vingar så blå
    och känner
    det lyfter en sten
    tung av sorg
    bort från mitt hjärta.
    Din lilla lycka
    att bara få finnas,
    vem vill då minnas
    allt det svåra och tunga,
    nej, dansa och låt hjärtat sjunga!

♥♥♥

Tänker på dig Tillehjärtat!
  • mamma69

God natt lilla Tilleprinsen, sov gott.........

• Siv1974

Hei lille Tille vennen. Har du hatt en fin dag i dag? Håper det:) God natt lille stumpen og drøm søtt på din sky høyt der oppe:) Suss og klem fra meg.

God natt Therese og Nicklas. Dere skal vel ikke legge dere riktig enda så ha en trivelig kveld:)

• Nötkaka
    Godnatt på dig lille Tille!
    Sov så gott.
    Jag tänker på dig!
    Kramar
  • Ulrika mamma till 4

Lille Tille,du flyttade in i mitt hjärta,och där kommer du alltid att finnas kvar!
    Sov så gott!

• Misan75

God natt nu Tille gubben. Ska nu ta å masa mej i säng i tid för en ¨gångs skull. Snusnigar till tille bubbisen

Therese och Niklas.
    Hoppas att ni har det kanón i Thailand. Ni är då värda all vila ni behöver. Tänker på er. Krama om varandra nu,och ta vara på er.
    Tille är med er och kollar så ni har det bra,
    Många kramar Mia.

• niederkk

Hey Therese och Nicklas, Tänker på er!
    God natt och kära hälsningar från Tyskland, Kristina

• CarinaS

Åh ni kan väl ta en iskall Singha (hur sjutton stavades det...???) för oss här på FL också va...? Kram på er! //Carina