• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • nessie72

Tille lille jätte tack för det fina vädret du fixar varje dag....

Therese och Nicklas kul att höra från er...NJUT NU....

Hemgårn: Du upphör aldrig att förvåna mig med dina berättelser...Prata om skrivandets talang....sitter här och läser dina berättelser för min älsta son varje morgon....han bara avgudar dem....Jättetack

• Mettan69

God morgon Tille.

Solen skiner i dag också. Underbart. Drick mycke saft i värmen och kläm i dig en bulle imellan åt också. Ha en skön dag. Saknar dig och dina kloka ögon men jag vet att du har det bättre där du är nu.

Therese & Nicklas: Man kan rå om varandra bra på hemmaplan men när man kommer utomlands så blir det på ett helt annat plan. Man slipper vardagsslitet och kan bara njuta av tiden och omgivningarna. Visst saknar man barnen men man vet också att de har det bra hemma och det blir kramkalas när man kommer hem.

Njut i fulla drag av eran semester och jag vet att Tille tittar på sina föräldrar från himlen med ett leende på sina läppar.

Många gosekramar Marieth

• aloris

God morgon!
    Skönt att resan gick bra.
    Sola, bada, slappa och ta det nu bara lugnt. Rå om varandra riktigt ordentligt och mys.
    Tänker på er alltid!!!

Tille Lille har du vaknat än? Ännu en dag med sol och värme, härligt! Ta hand om dig nu, så hörs vi!
    Dina blå ögon jag aldrig glömmer...........

KRAMAR i massor till er och snusningar till Tille lille.

• Helena32

Godmorgon Tille...
    Hoppas att du har sovit gott och inte busat förmycket inatt!
    Titta till mamma och pappa så mycket som möjligt nu när de är på semester, ja när de är hemma också naturligvis :)
    Många snusningar till dig, du finns i mitt hjärta alltid!!!

Therese och Nicklas,
    Hoppas att dagen blir bra med mycket god mat och dryck, fint väder och allt vad det kan vara! NJUT!!
    Många kramar till Er!
    Helena

• JL1974

Hej Therese och Nicklas. Jag hoppas ni solar och badar för fullt, här skiner er solstråle Tille på himlen idag igen, det kan inte bli bättre än dessa dagar som har varit, förutom att framtiden blir bra med. Tille Tille på solen han lyser ser er vart ni en myser. Hoppas ni har fint väder där ni är. Här är det över 20 grader nu om dagarna. Kramisar Jonas.
    Ta hand om er, tänker alltid på er.

• Safari
    HallojsanGlad

Ser att du kikat in i tråden och meddelat att resan gått bra. Skönt att höra. Det kan ju bli lite jobbigt om det börjar strula på en så pass lång resa.

Se till att njuta nu av semestern och tänk inte så mycket på oss här hemma. Vi klarar oss bra. Vi är ju här när ni kommer hem igenKyss

Kramizar
  • annca

...mmmmm.... längtar tillbaka till Thailand...
    Är lite avundsjuk (borde det inte finnas ett ord för när man själv skulle vilja ha/göra/vara nånting men definitivt inte missunnar någon annan det??), ni har säkert supermysigt just nu!

Tilleman, fantastiskt fantastiskt vilken försommar du har skickat oss!
    Den där badturen i tjärnen lät mysig till tusen! Jag kommer ihåg hur kul det var att lära sig simma på sommaren...
    Du såg väl de små söta grodorna som satt på näckrosbladen?
    Somamrsnusningar!
    /din ankkompis

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • fightclub

En liten fot sticker opp, bland vackra blommor på en äng.
    Det är Tille som leker, med sitt änglagäng.
    De stimmar och stojar hela dagen. Ja, de skrattar så de får hicka och ont i magen.

Ängeln med ögon så blå. Fick de bästa föräldrar man kunde få. Men Tille hade ett högre syfte. Så han tog sina vingar och lyfte.

Så mycket kärlek, så mycket glans. Spred vackra barnet, medan han fanns.
    -----------------------------------------------------------------
    Hoppas ni har det alldeles uuuuuuuunderbart på er resa.
    Varma kramar från soliga Sundsvall/Helena

• Eija77

Ha en riktigt skön semester nu och vila upp er från allt vad vardag heter, det tror jag ni behöver.
    Här hemma i Sundsvall skiner solen och det är riktigt varmt!

Tille, vilka härliga äventyr du och Magnus har varit med om. Är övertygad om att det kommer bli fler spännande stunder också. Härligt att vi här på fl får ta del av det... det uppskattas! Vi älskar ju att veta vad du har för dig nu. Saknar dig!
    Önskar att du har det så bra, så bra.... utan smärta. Bara én massa skratt och stoj! Du underbara fjärilspojke.

P.S. Undrar jag om det va du och dina vänner som flög förbi här igår? Jag tror det

• sgr

God morgon!
    Hoppas Ni får en bra dag i Thailand, sola nu inte för mycket så Ni bränner sönder Er.
    Njut..

God morgon lilleman!
    Hoppas du sovit gott. Kika ner lite extra mycket på mamma och pappa när dom är i Thailand så att de inte bränner sig i den varma solen och blir sjuka. Ha en busig dag Tilleman.
    Du finns i mitt hjärta...

Kramisar
    Sandra/sgr