• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • kapet

Självklart att Tille ser över er.
    Jag har också en sån som inte kan pruta och betalar det man säger till han. Det är väl så män är.
    Önskat er det bästa

• annca

Jag kan heller inte pruta. Maken försöker ibland (han har viss vana från spanien)...
    Så står man där på marknaden, prutar och gesitkulerar - så gfår det upp för en att de få Bath man tramsar om, vad blir det i svenska pengar? Ett par ören!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Sanders mamma 04

Så hyggelig å høre fra dere

Kjenner igjen det med lange flyturer og mangel på søvn, ja.

Jeg er "flink" til å prute på marked i syden. Begynner alltid under halvparten av summen de sier, så blir man enige. Har alltid sjekket priser på forhånd på enkelte ting, ellers er det jammen lett å bli lurt. Startprisen pleier de sette opp med tanke på pruting. Jeg tenker at de selger ikke hvis de ikke tjener noe på det. Søsteren min er som Nicklas, liker ikke å prute. Så jeg trår til for henne også, he,he.

Kos dere, og nyt ferien sammen! Tille er nok med dere uansett hvor i verden dere er.

• Klatermaja

Åh vad härligt ni verkar ha det och vad coolt med en hennatatuering. Funderar Nicklas på att göra en riktig? Hoppas maten smakar bra, att hotellet är fint och att vädret är underbart!

Kraaam

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • fightclub

Hahaha, jag blir full i skratt när jag läser om Nicklas òförmåga´att våga pruta. Jag är precis likadan, betalar och ser glad ut. Men jag gissar ändå att det är mycket billigare att handla där i alla fall.
    Vad gulligt med en hennafjärilstatuering. I morgon ska jag själv iväg till Taurus och göra en riktig, jättefin med mina barns initialer. Har två sen tidigare, men gruvar mig ändå. jaja, man har ju själv satt sig i situationen.....
    Vad skönt ändå att ni fått sova ut, även om du tyckte det kändes som du hade kunnat sova mer, Therese. Ni har ju mycket att ta igen, efter alla spänningar mm som varit. Vila och mys så mycket ni bara orkar.
    Nu ska jag gå ut i solen och mysa en stund. Det är jättefint även i dag.
    Kramar i massor till er!/Helena

• Barn o Katt Mamma

Go´midda i värmen!

Hoppas jag ju att ni har, dvs en go´ värme....!
    Om inte annat så värmer det oss att höra från
    Er. Din engelska är ju kanonbra, självklart att
    man förstår den.

Ha´ de´ så gott på alla sätt.
    Det är ni sååååå värda.

Tjingeling Elisabet

• olivettan

Vad kul att se att du är med oss Therese!!
    Hoppas ni har det riktigt skönt nu, och vila upp er ordentligt!
    Hoppas vi får se Nicklas fjärilstatueringSkrattande
    Kram

• Sannatvåbarn

Hej Therese o Niklas! Vad skönt ni verkar ha. Hoppas ni får ha en bra semester. Kram Sanna

• niederkk

Hey Therese and Nicklas,
    nice to read your Diary in English
    Enjoy your holiday, Kind regards from Germany, Kristina

• PamH

Hej!
    Vad skönt ni verkar ha det.Tille kommer alltid finnas med er vart ni än går och vad ni gör så ser han er.
    MASSA KRAMAR.