• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sanders mamma 04

Snurran: Historien om Tille har gjordt så sterkt inntrykk på meg. Siden det finns en minnebok om han vil jeg gjerne kjøpe den. Det er jo helt fantastisk at de har fått laget det. Tille og familien vil alltid ha en plass i hjertet mitt

• mollanmus

Lille starka Tille! Mitt hjärta har växt tack vare dig, du, historien om dig och din familj kommer alltid finnas kvar hos mig. Du har gjort mig så tacksam för livet. Jag önskar att du kunde känna dig färdig med din resa här på jorden och få ro att somna in.

Tänker på er! kram

• lamagirl

Sorgen efter ett barn helar aldrig,
    men en dag kommer vi att lära oss
    att leva med denna sorg och kunna
    minnas med glädje.

Förlorade vi ett barn? Nej, vi fick ett barn.
    vårat barn förlorade livet,
    men han fick våran kärlek och vann våra hjärta.

kramar om.

• pappatil2

Takk Klatermaja, jeg har forsøkt og sende et medelande til Nicklas sin inbox nå så kanskje den kommer frem, bare det ikke blir for mye arbete for dem så.

• kerann42

Hej !!!!!!

Ville bara skicka en varm hälsnig till dig tille ooch din familj, ni är så starka och vilken kärlek ni ger varaandra. tänker på er hela tiden

• Klatermaja
    pappatil2: De har nog fått en hel drös med meddelanden som de får ta pö om pö. Jag har också skickat ett meddelande med min adress och jag hoppas det kommit fram.
    /Klatermaja
  • ia33

Hejsan
    Har följt denna tråd i tysta och gråter varje gång jag är inne och läser. Jag har börjat värderat mitt liv annorlunda efter att jag har läst denna tråd och att man ska ta vara på varandra och det man har.
    Lilla Tille vilken kämpe du är. Ikväll tänder jag ett ljus för dig.. Massor av fjäderlätta snosningar till dig.

Stor kram till resten av familjen.

• lurksmulan

Jag har bett min pappa att ta emot Tille när han släpper taget och beger sig av härifrån.
    Han kommer inte vara ensam dit han kommer.

• Snurran

Sanders mamma 04: Jag förstår precis vad du menar. Tille är bland det första jag tänker på när jag vaknar och jag sänder alltid en sista tanke till honom och familjen innan jag somnar. Den lille hjälten kommer alltid finnas i mina tanker och i mitt hjärta.

• BlueBlue

Önskar Prins Tille en lugn och smärtfri helg. Vi tänker på dig!

*Kramar om*

Svar på tråden Tilles tråd