• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Crispie
    Älskade, Älskade Tille!
    Du är så underbar!
    Du kommer att bli kung över alla änglar!
    Vackrast och klokast av alla!

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • n k

lurksmulan
    Fint!
    Det är nog många som kommer att stå med sina öppna famnar!

• Klatermaja
    lurksmulan: Jätte fint skrivet!
    /Klatermaja
  • lurksmulan

Usch, nu börjar jag ju gråta för att ni skrev att det var fint. Man kan inte sitta på jobbet och grina!

Men jag kände på nåt sätt att pappa togs ifrån min familj när jag var liten, och nu kan han få ta emot Tille som kommer som en länk från jorden med hälsningar från oss som är kvar här.

• Klatermaja
    lurksmulan: *snyft* det där var ju minst lika fint!!
    /Klatermaja
  • AdWi

Lurksmulan: Jättefina ord!
    Tille kommer att bli den VACKRASTE ängeln och tas emot med öppna armar.

Vill bara säga till alla i tråden: Tack för alla fina ord och dikter. När man är härinne så finns tron om att människor är goda kvar. Inte lika roligt att se på nyheterna..tyvärr!
    KRAMAR till alla som följer tråden!

Skickar även med några snusningar på Tilles vackra panna.

• Snurran

Lurksmulan: Man får visst sitta och gråta på jobbet. Det har jag gjort flera gånger när jag
    läst om lilla Tille. I början undrade mina kollegor vad som var fel men nu vet dom att jag läser om Tilleman!
    Jag har till och med "smittat av mig" så nu är alla intresserade av hur det går för Tille och flera har, liksom jag, skänt pengar till Tille-Lille fonden.

Det är synd att inte alla fällda tårar gör Tille bättre för i sånt fall skulle han varit frisk nu.

• Athena1979

Alla människor (nästan) härinne är fantastiska! Tror att familjen har starkt stöd i det. Jag sitter här på jobbet och kämpar för att inte börja gråta riktigt.... Känner mig så maktlös! Lille Tilleman....

Svar på tråden Tilles tråd