• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Hej hej,
    Alltså vi är med live på morgonen på TV 4a i nyhetsmorgonen. Där ska vi prata om dokumentären som går senare på kvällen. Det på morgonen är live och dokumentären är inspelad sedan en längre tid tillbaka.

Jag heter Therese669, för man fick inte ha så många tecken så det räckte till 6699.
    Då kanske vi syns något där då tjejer : )

Tjillevipp!
    Therese

• Anbe

Tjingeling!Jag ska självklart titta på dokumentären om Tille.Tyvärr kan jag inte se på nyhetsmorgon för då jobbar jag,men jag ska iallafall tänka på er när ni e där.Ha det jättegott!Många kramisar/Annika

• emlet

Då måste jag lägga in en liten påminnelse att vi skall titta på både nyhetsmorgon och dokumentären på kvällen.

• Annica71

Hej goa familjen.

Välkomna hem till er lite svalare Sverige kan jag tro. Har läst din blog Therese och ni verkar ha haft en upplevelserik tid i Thailand.

Idag fick jag boken "Tilles liv". Han är så fin er lilla kämpe. Tack för att du/ni delar med dig/er av ert liv tillsammans med honom.

Längtar till onsdag då jag får se dokumentären om denna lilla starka, fina ängel som förändrat mitt liv på ett positivt sätt.
    Jag kan aldrig sluta tänka på vad det skulle blivit av lille Tille om han fått stanna hos er. Jag är helt övertygad om att han hade blivit något STORT.

*kram*

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Sassa82

Therese6699: Vet du ungefär vilken tid på morgonen ni ska va med? det håller väl på från 6-9 eller nått sånt så man inte missar

• skrattigtjej

ok men vilken tid på mornen så ja inte missa jätte snällt att du svarade therese.. hur må ni nu???

• JohannaAxelsson

De kommer att vara med 07.45 på morronen.

Såg precis reklamen på tv4 och gud vilka rysningar jag fick genom hela kroppen. Många tårar kommer att fällas under den dokumänteren. MÅSTE bara spela in den.

• miapia 78

hej

jag tänkte bara höra hur det går för er? jag tänker på er. ni är starka.
    har ni varit på tv:n? jag vill inte missa det.

många kramar till er

• Blåviol

Hej hej och välkomna hem!!
    Har läst din dagbok du skrivit medan ni var i Thailand och sett de fina bilderna.
    Väntar med spänning till onsdag kväll. Har sett inslaget och fick en klump i magen. Många tårar kommer att rinna, han är ju för underbar eran lilla kille. Jag ska spela i dokumentären så jag kan se lilla Tille mååånga gånger. Tack snälla ni för allt ni delat med er.
    Kramar Marie