• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sömntutan

Hallå där familjen!
    Nu var det väldigt länge sedan jag skrev till er och jag hoppas att allt är så bra det bara kan bli. Ni hade det förståss hur skönt som helst i Thailand. Jag hoppas att ni mös riktigt ordentligt, men det antar jag när jag läst dagboksanteckningarna. Jaha så var ni hemma i Scerige igen då, hur känns det? Lite skänt är det ju alltid att komma hem till resten av familjen. Jag vill att ni ska veta att jag tänker på er dagligen trots att jag inte hinner in och skriva varje dag. Ska titta på er i morgon och troligtvis gråta en skvätt.
    Sov nu så gott och lycka till i morgon!
    Kram Anna

Hej lille Tilleman!
    Hur har du det? Var så länge sedan jag skrev till dig nu och jag får så dåligt samvete.
    Jaha nu är mamma och pappa hemma från sin långa resa, jag antar att du var med dem. Så man får väl fråga dig också om det är skönt att vara hemma??
    I morgon ska din mamma och pappa vara med på TV och prata lite om dig. Jag lovar att jag kommer att fälla massor av tårar, men inte bara för att jag är ledsen. Jag tycker att dina föräldrar är bland de starkaste människor jag, ja jag kan ju inte skriva mött för det har jag inte gjort, vet kanske blir ett bra ord.
    Hoppas du har det bra lillkillen, men det vet jag ju innerst inne att du har.
    Sov nu så gott!
    Bamsekramar Anna

Hjärtat tar aldrig semester....
  • Klatermaja

Önskar en trevlig kväll och god natt!

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Therese6699

Hej hej, jo det är skönt att vara hemma igen. Vi mår nog rätt bra ändå. Men sinnesstämningen ibland är väl lite sorgsam en gång till annan. Det håller ju inte i sig hela dagar. Men det kommer till och från och ibland är det inte en jobbig sorg utan mer en ljus sorg och ibland är det lite jobbigare.

Det är på onsdagmorgon vi ska vara med i nyhetsmorgon och vi kommer vara med ca 0745. Dokumentären går också på onsdag klockan 21.

Kramisar
    Therese

• Memo

Välkommen hem till kalla Sverige
    Har läst eran dagbok och kikat på dom fina bilderna.
    Väntar nu spänt på att det ska bli onsdag, både på ett sorgset och på ett glatt sätt inför eran dokumentär.

Tänker på er
    Kram

• Fröken T

Tänker på Er så ofta. Sänder en STOR kram till er. Tina med familj

• antitanten

Hej Tillemannen....
    Förstår så väl att du är trött i dina solskensmuskler, eftersom regnet hänger i luften här.
    Misstänker att du spar dig tills på onsdag då dina fina föräldrar ska vara med i TV.

Men det gör inget Tille..... vi känner din närvaro hela tiden och den värme den ger.

Hoppas du har det bra nu uppe bland dom fluffiga molnen och att du får vila ordentligt nu efter din resa du var med på i Thailand med mamma o pappa.

Kram
    Lena m familj

• Tandfen

Hej Tille!
    Skickar upp en bamsekram till dig, där du ligger bland de gose-mjuka molnen.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• Björnes

Hej Therese!

Jag förstår att Liam blev göad. Skulle verkligen ha velat se han ögon när han såg alla kort som han fick. Kul!

Så du var så trött att du inte orkade titta på matchen då. Tuckte att det var väldigt underhållande. I allafall de två första peroiderna. Så oerhört kul att de vann! Detta året har det blivit OS-guld, VM-guld och SM-guld! =) Bättre kan det inte bli ur hockeysynpunkt!

Förstår att din sinnesstämning kan variera en del. Så klart att det kommer att vara så här ett tag. Tille kommer alltid att finnas hos er och ibland kommer det att göra ont nät ni tänker på honom. Jag som inte träffat honom kan börja gråta när jag tänker på honom. Jag kommer säkert att storböla på onsdag när jag tittar på programmet om er och Tille, men det är det värt!!
    han var en sådan fighter er lille prins. Hoppas verkligen att han kommer att få ett syskon.....som får stanna kvar hos er.
    Underbara Ni!

Ha det nu så gott och njut av att vara hemma igen. Visst var det väl så att Dea skulle komma hem till er snart igen? hon kommer bli överlycklig över sitt rum!

Många bamsekramar
    Erika

• Jonalv

Välkomna hem Nicklas och Therese.

Vi sitter bänkade imorgon bitti.

.. och du Therese det är nog sunt att känna sig för lite när det gäller jobbet en dag i taget du vet.

Kram och ha en bra kväll

Jonalvs mamma

P

• Tarjas

Hej Tillehjärtat...Det är jag, Tarja...Hoppas du inte glömt bort mig.Jag har inte glömt dig, även fast jag inte hunnit skriva på ett par dar, efter vi kom hem. Jag hoppas att du haft en underbart rolig och äventyrlig dag idag, med dina änglakompisar. Vet du Tillevännen...idag hittade min Markus en leksak som han lekte mycket med precis innan det var dags för dig att lämna din älskade familj...han har inte lekt med den på ett tag, men när den började spela sånger, alltså leksaken, så kom jag att tänka på dig. Just den visan kommer jag alltid förknippa med dig Tillhjärtat... Inte för att jag inte tänker på dig varje dag ialla fall, men om tio år om jag hör den sången så kommer jag att minnas dig...dina fantastiska stora blå...din vilja...styrka och ditt mod...Tille-Prinsen...Vet du? Det är en glad låt som jag önskar att du kan höra på ibland...Den går lite så här: Glada färger e va vi vill ha, vi vill måla färger varje dag, det finns grönt och svart och gult och blått...osv. En glad sång som får mig att stanna upp och tänka till...precis det du ville lära oss Tille...

Sov så sött, Tille-Prinsen, i ditt slott av moln...Samla krafter för morgondagen...som är full av nya äventyr, det är jag säker på. Kika ner till din underbara Mamma Therese och fantastiska Pappa Nicklas...de saknar dig så...sin skatt...älskade lilla Tillevännen...

Natti natti

Du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Nattikramar

Tarja