• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • corinne7

Hej

Ser med blandade känslor fram emot programmet på onsdag.Jag har bett mamma att vara med mig denna kväll, då jag skall få se mitt lilla extra hjärtegryn i levande bilder. Känslorna kommer att vara upp och ned så det kan väl vara bra med lite stöttning.
    Skickar en massa kramar till er (älskade familj)
    Från ytterligare en som kommer sitta bänkad onsdag kl 21.00

• pofia

Välkomna hem!

Hoppas ni tycker det är bra att vara hemma oxå...
    Ska bli härligt att se "Tilles resa" på onsdag, att äntligen få se honom i levande bilder! Ska bli kul å se er på nyhetsmorgon oxå (får väl ställa klockan ) Det kommer gå så bra, och vi finns framför TV´n och stöttar er!
    Hoppas ni får en bra kväll!

Många kramar Sofia

• malinmys

Hej Therese!

Jag och min familj följer er som tidigare även om jag inte skriver här så ofta. Tänker mycket på er.
    Min dotter My undrar så om hennes teckning kom fram. Jag förstår att det inte kan vara lätt att hålla reda på all post som kommit, men vore tacksam om du kunde skriva en rad om du kommer ihåg att den "landat". Den kom (förhoppningsvis) i ett brev tillsammans med två blickfångare förmodligen strax innan ni åkte på semester.
    Ni verkar ha haft en underbar semester och det är er väl förunnat! Vi kommer som såååå många andra sitta bänkade framför TV:n på onsdag.

Kram till din familj från min!

• sgr

God natt familjen! Hoppas Er dag varit bra. Kommer man att kunna se nyhetsmorgon på nätet? Brukar tyvärr åka till jobbet den tid det skall sändas. Ha nu en skön kväll...
    Kikar in imorgon!

Godnatt Tilleman! Hoppas du haft en bra dag med dina änglavänner. Sov nu gott på ditt lilla mjuka moln. Du vet att jag snusar på dig här ner ifrån...
    Snusningar
    Sandra/sgr

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) Her har det regnet i nesten hele dag. Utpå ettermiddagen så tittet solen frem:) Det var koselig. Hvordan har dagen din vært da? Har du lekt og hatt det gøy sammen med alle englevennene dine? Sov godt lille engel og drøm søtt:) Suss og klem fra meg.

• CarinaS

Skickar en varm och mjuk godnattkram till er! //Carina

• PamH

Hej Therese,Nicklas,Liam och Dea.
    Tänker ofta på er på dagarna. Sänder många varma kramar till er.
    Hoppas dagen blir bra i Stockholmi morgon.
    God natt till er.
    Många varma kramar

• Nötkaka
    Sovgott lille Tille ♥
    Tänker på dig!

Ser fram emot att se dig på onsdag....
    och önskar att du kunde ha varit kvar här med oss alla.
    Massor av kramar