• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Hemma hos oss

Tänker på er lille prins och på er.

• Sanders mamma 04

Heisann!

Ønsker dere en riktig god natt! Kommer til å sitte klistret foran skjermen onsdagskvelden. Må prøve å få tatt opp nyhetsmorgon så jeg får sett det senere. Dere kommer til å være i tankene mine. Støtter dere og sender dere styrkeklemmer!

Natta til deg også lille Tille. Kommer til å gråte mange tårer onsdag. Savner deg. Du er i mitt hjerte ...alltid...

Klem

• HeWe
    Alla mina varma gooafina kramizar å snuzningar på gookinden din Tillemann..hoppas du sussar gott nu..du har nog haft lite mycket att göra idag..mycket soool här men även regn på andra ställen....
    Tänker på dig massor..på din mammaMys å pappaGooos...på TigernLiam å SessanDea...hoppas ni alla har de bra..
    Ha en trevlig färd ner till Stockholm...träffa gooasyskon, vänner å bara kramas å myyz..åsså givetvis kommer ju lilla Dea hem..såå härligt å få träffa henne igen.
    Sussa sött nu..tänker på er...dröm sött..kramiz er vän..Tillevännen Helén.
  • Jannika9905
    Önskar er alla en god natt och hoppas ni får en fin morgondag! Kommer sitta klistrad framför TV:n på onsdag och följa er. Det kommer nog bli jobbigt, men gör det såklart för er och min egen skull. Skulle ju kännas som ett svek att inte vara med er då. Ni kommer ha mitt fulla stöd både morgon och kväll. Det har ni ju annars oxå. Ha det nu gott kära vänner så kikar jag in imorgon igen. Sov gott och dröm söta drömmar! Massor av kramar till er alla!

Tillevännen!
    Några extra varma och gosmysiga kramar och snusningar till dig. Tänker på dig så gott som alltid. Sov gott däruppe på ditt moln med dina änglavänner och dröm söta drömmar om din familj härnere. Krameligos på dig vännen!!!
  • mysan34

Som sagt innan vad kan man mer än beundra er å sen ska ni svara på alla frågor.I`m with u in my heart always.Å Jag kommer sitta som ett plåster framför tv:n Vill inte missa nåt.För grynet va ju en av få med sina underbara blå.
    Önskar er allt gott å varma kramar
    Snusar på grynet snus "you are always on my mind"
    Lyssna på den låten å grynet e alltid mne er

• Mamman till två

Hittade till tråden nu,..

har tänkt så mycket på lille Tille..

Ville bara sända en tanke såhär mitt i natten till Tille..

Också några till Tilles fantastiska familj & alla de andra barn & familjer som kämpar med & för denna orättvisa sjukdom..

Många styrkekramar...

• Smurflisan

Ni glömmer väl inte å kolla på dokumentären om Tille i morgon?

Jag ska spela in den :)

• Therese6699

Godmorgon... nu är det lite stressigt här. Vi ska skicka iväg Liam till skolan. Sedan ska vi åka hela vägen ned till Stockholm igen*pust* Så vi hinner träffa dokumentär filmaren och se på dokumentären. Efter det ska vi träffa mina bröder och käka middag på kvällen och då kommer bokförläggaren med ett ex av Tilles dagbok. Och sedan blir det ju upp tidigt och vara med på TV, huvaligen! För att sedan gasa hemöver igen och hämta Dea.

Malinmys: Jo det har kommit fram och det var kanonfin teckning. Den står bredvid min dator. Tyvärr har vi inte hunnit skicka ut tackkort för det som vi fick innan vi åkte. Men det kommer : ) Krama din dotter ifrån oss.

Therese

• Mettan69

God morgon

Lycka till med resan och med tv-framträdandet. jag kommer att kolla på båda och ni har mycket stöd från oss alla här på FL. Hoppas inte det blir för jobbigt för er att se dokumentären fast man redan i förväg vet att det kommer att bli många tårar.

Många styrkekramar till er båda

God morgon Tilleänglen

Ta du dig lite sovmorgon i dag för det är mulet och i morgon så behöver dina föräldrar ditt stöd så då får du gå upp med tuppen. Sprid lite av ditt lugn över dem så de orkar ta sig igenom morgondagen.

Ha nu en underbar dag med mycket saft och bullar.

Många gosekramar marieth

• glömsk

Lycka till idag&ör försiktigt...Tänker på er...Kram kram lotten...