• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • fia4

Tille lille, nu har vi fått se dig på tv. Världens sötsaste lilla kille. Dina himmelsblå ögon kantade av jätte fina fransar. Syntes hur mycket du älskar dina underbara föräldrar. Tänker på dig, där uppe i himlen!

Niklas och Therese! Tack, för att ni delar med er av den här delen av erat liv. Vi kan alla lära oss något. Om inte annat så iaf att inget varar för evigt.. Ni är verkligen två underbara och starka människor. Beundrar er..
    Många kramar från lilla mig

• Lilu

Otroligt fin dokumentär...och låten som va med med shirly clamp...skulle jag vilja ha. Den var ju superfin. Dom stora ögonen kommer jag inte glömma i första taget
    Massor med kramar från oss i övik

• Lishon

Vilket fint änglabarn ni har! Jag ville bara ta upp honom och krama honom. Jag beundrar er styrka. Bara människor full med kärlek kan vara så starka.

Ta nu hand om er och jag hoppas att lille Tille får ett syskon.

Kramar i massor!

• Sessa82

*gråter stilla*
    dokumentären var så vacker... och att se hans underbara ögon och så var så fint..

Ni kan vara hur stolta som helst, för honom men även för er själva... för vilken kärlek och styrka de finns hos er...

Massor me kramar!!

/// Veronica

• miamammsen

om alla barn fick så käleksfulla och modiga föräldrar som er Therese och Nicklas.... Då skulle världen vara en någorlunda rättvis plats...

Dokumentären var underbar och ni är sååå otroligt starka... Hoppas av hela mitt hjärta att Tille kommer få ett syskon i sinom tid.... Många tårar faller det när jag tänker på er och eran uunderbara Tille, Ni är underbara människor som delar detta svåra med oss alla.... Och ni ger så mycket av er och eran kärlek...

Tänkr på Tille varje gång jag lägger min son i sin säng, han har nämligen en likadan giraff som jag sett på kort att Tille hade... Det är hans favorit gosis...

Tille, nog måste du vara stolt över dina underbara föräldrar, du var så otroligt lik din pappa, dina ögon hade sådant sug efter livt.. Du levde ditt korta liv till max oxh du har gett så mycket till andra barn och föräldrar.. Tack för att du om till denna jord, LOG, och vände oom.... Det var din mening med livet...

• Mellismamma

Tack för att ni delade med er med en sån fin film! Ni har verkligen visat det finaste man kan - att ta hand om sitt barn på det mest bästa tänkbara sätt man kan. Tille var så otroligt fin med sina blåa ögon. Jag önskar Er all lycka i livet.

• Bea 84

Såg dokumentären och grät....han var så fin Tille, och stark. Ni har varit otroligt starka ni med, jätte kram till er som orkat!

• AG5

Tack för att ni delar med er. Min son är frisk men oron att förlora honom har ändå gjort sig påmind emellanåt. Tack vare er och Tille känns faktiskt tanken inte lika outhärdlig längre. Sant är att inget varar för evigt.

• tjorven80

vi har beslutat oss för att skänka dop kolektets insamling från vår dotters dop den 17 juni till tille´s fond.

ni är sådand fantastiska mänsikor och tille har haft tur som fick komma till er och fått uppleva er kärlek och trygghet.
    ni finns i våra hjärtan

• Mariahelene

Vilken underbar dokumentär. Det finns inte ord för att beskriva.. Många Kramar till er.. Ochh en bamsekram till eran blåögda ängel.