• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tuttie

Ja oj.. Vilken styrka ni verkar ha.

Jag finner inga ord, gråter dock..

Tilles pappa sa i slutet, att inget varar för evig...vill bara gråta..

STOR KRAM FRÅN MIG!

/Susanne

• jezzzica

anade att ni var starka men så underbart starka och vacka människor trodde jag inte existerade. Så sunda tankar ni har. Och lille Tille! Underbar..finns inga ord. Tille ler ner på er för er underbara styrka...

Tack för att vi fick vara med och dela era kännslor...

Många kramar till er!

• ebben

Vill också bara säja att det var en otroligt fin film!!
    Ni stärker verkligen oss andra i vår vardag/föräldraroll! det tror jag att jag kan säja från alla här.man får sån annan syn på livet när man ser/läser om hemskheter som drabbar andra......
    Tille var ju så söt!
    Kramar till er familj!

• Bamsesaga

Vilken underbar film om lilla Tille

Tack för att ni delar med er, skickar stora kramar till hela familjen.

• ebben

Vill också bara säja att det var en otroligt fin film!!
    Ni stärker verkligen oss andra i vår vardag/föräldraroll! det tror jag att jag kan säja från alla här.man får sån annan syn på livet när man ser/läser om hemskheter som drabbar andra......
    Tille var ju så söt!
    Kramar till er familj!

• Challe N

Ett fantastiskt fint och vackert program!!
    Många kramar till er..

• Siv1974

Hei Therese og Nicklas:) Dette er den mest gripende dokumentaren jeg noen gang har sett. Tille er en utrolig vakker liten gutt og dere er så sterke og fulle av kjærlighet. Jeg gråt og gråt når jeg så Tille. Det var nok godt for han å reise videre. Sender dere en varm og god klem for det fortjener dere virkelig og mer til:)

God natt lille Tille vennen og drøm søtt. Jeg så deg på tv i dag sammen med dine søsken og din mamma og pappa. Du er en sånn vakker liten gutt og jeg holder deg tett til mitt hjerte og tenker på deg hver dag. Suss og klem fra meg:)

• Pyret3

Har tittat på dokumentären...Vilka fantastiskt starka människor ni är.
    Många kramar/Katarina

• ChicaDora

Vilken otroligt fin dokumentär!! Inte alls som de man sett innan. Den här träffade verkligen direkt i hjärtat. Underbara Tille! Tårarna brände och en ängel är vad han är!

• Ödlan

Jättefin dokumentär och jätte fina föräldrar.

- Fantomen vilar först då fred råder i världen