• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Anki79

En fin dokumentär om en fin liten Tille.

Massor med kramar till Er alla i Tilles familj.

/Anki

• adrenalin

Vilken otroligt bra dokumentär! Den var inte helt eländes sorglig, utan var faktiskt lite rolig ibland. Eller hur man ska säga... Inte bara ledsamt och sorg utan man märkte att det fanns en hel del glädje i Tilles liv också.

Jag såg inte hela. Jag klarar inte av att se sånt här när jag är ensam hemma men det mesta såg jag.

• anja1661

tårar rinner ner på mina kinder som på många andra...verkligen fin dokumentär!

det e som i sången...ni fick låna en ängel...tille lille.

tror att ni med ert stora mod och styrka hjälper många andra i liknande situationer...väldigt beundransvärt att ni orkat vara så starka genom detta...genom tilles liv...

stor kram till er!

tille har det bättre i himlen där han nu leker med de andra fjärilarna...

• Pidda

Ååå vilken fin dokumentär! Tack för att ni öppnar upp och ger oss en bild av vad ni upplevt. Tille är så fin!

Många kramar från Evelina

Tildas & Majas mamma
  • CarinaS

Tack ni fantastiska Therese och Nicklas för att ni delar med er återigen av ert och Tilles liv. Vi har så mycket att lära av er. Som att leva i nuet och fånga dagen, livet är alldeles för kort för att inte njutas av. All världens kärlek och respekt till er! //Carina

• Terre79

Såg den fina dokumentären på tv, och grät i massor.
    Ni är verkligen starka människor.
    Tänker på er!!!

• lilleprins

Tack för att ni orkade dela med er. Stora kramar till er.
    Tille, du finns i mina tankar. Lilla änglabarn!

• aguita

Jag kan bara säga att jag var imponerad av Er, Therese och Nicklas, och er familj. Tille var riktigt lyckligt lottad att hade er som föräldrar. Jättefina människor ni är. *KRAMAR*