• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Godmorgon: Jo Tilleman finns med oss idag men är inte så nöjd. Vet inte riktigt vad som är fel. Vi har försökt med mat, vatten osv.. men han är lite missnöjd. Vi får se om han blir lugnare när han kommer ut.

Norgesessan: Dea har varit här väldigt ofta fram tills den här hösten. Då började hon ettan så då är det lite svårt att träffa henne. Men hon är här på vartenda lov och lite mer än det också.

Liam och Dea är ju inte mina biologiska barn utan deras mamma bor i Örebro. Liam har bott med oss sedan han var två år och Dea har bott med sin mamma.

Kramar
    Therese

• 74Alfons

God förmiddag mina vänner!
    Vad härligt att ni kan få lite sol på er, och särskilt Tille. Här står regnet som spön i backen. Jag önskar att ni kunde få lite vår nu. Läste ju om att ni hade snöbollskrig på Liams födelsedag. Ni är med mig i tankarna idag också. Senaste nätterna har ju Tille även varit med i mina drömmar. Lille ängeln! Pussa honom ömt från mig. Henriette

• Lycklig Mamma2005
    Skickar massor med styrkekramar till er och hoppas ni får en mysig dag!!
    Ni finns i mina tankar hela tiden...
  • Tesan81

aah så Tille är Thereses första barn?

Älskar min Villemo
  • idnar

Sänder en hälsning till hela familjen. Och önskar er en varm och rofylld dag

Som en diamant i skyn lika
    värdefull så är också du min vän.
    Mer värd än guld, för ingen kan köpa dig.
    Ingen kan sälja dig. För du är skapad att
    bara vara den du är. Som diamantens sänder
    sitt ljus åt alla hål skall kärleken lysa i dig.
    Gud är ljusets källa han är kärleken.
    Genom dig skall han lysa upp vår värld

Den här dikten lästes på mitt yngsta barnbarns dop.
    Tcker den passar in på lille Tille

Många fjädetlätta kramar till Tille och storebror från oss i Småland

• Therese6699

Japp, Tille är mitt första barn.

KRam

• Pyris

Godmorgon lille Tilleman o familjen!!

Ser att du finns här idag också. Du kämpar på lille vän. Det gör mig ont att se att du inte glad idag. Hoppas det blir bättre under dagen lille vän.

Mängder med kramar och en lätt smekning på din kind lille Tille.

• Mango Morsan

Therese; Jag måste få fråga, hur gör ni när ni byter blöja å sånt? Har Tille vanlig blöja eller finns det speciella så det inte fastnar så mycket i såren?

Kramar från Tina

• Ankan77

Lille Tilleman, vilken liten kämpe du är.

Hoppas ni får en härlig dag i solskenet.

Tänker på er!
    Annika

Svar på tråden Tilles tråd