• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tesan81
    Therese6699 skrev 2006-04-08 10:38:54 följande:
    Japp, Tille är mitt första barn.KRam
    ah de har inte jag fattat förens nu då (en till sak gemensamt hehe) Kram
    Älskar min Villemo
  • mollanmus

Lille Tilleman, vad du kämpar!

Vi ska åka bort i helgen och det känns så jobbigt att inte kunna gå in och se hur ni har det. Men ni finns i mitt hjärta och i mina tankar hela tiden

kram fia

• Mamma till GoaMoa

Hej Therese!

Såg att någon frågat förrut men jag har inte hittat något svar, men det är ju så många nya inlägg så man hinner inte titta igenom alla. Beundrar dig som gör det Men jag undrar om du vet hur det är med Bodenparet som var hos er. Har dom någon sida här på FL. Hoppas du inte tycker det är ofint att fråga dig om dom.
    Hoppas ni kommer ut i solen idag och att dagen blir bra.

• Ella79

Jag tänker på er hela tiden, framförallt på Tille, han finns med mig hela tiden. Jag har vid ett flertal tillfällen av misstag kallat min 5 månaders son Max, för Tille... Therese jag vet att det är många som sagt detta förut, men man blir så imponerad av sin styrka. Du finner livsglädje trots denna otroligt jobbiga stund. Om alla människor ändå vore som du. /Elin

• Jasselit

Vad fint du skrivit Lilleman Tösa! ☼

Hoppas ni får en skön promenad i solen, hoppas Tille finns med er så länge han behöver.
    Jag vet att ni är redo, och Tille kommer till Er när han är redo han med.

Tänker på Er!
    Ni är en familj så full av Kärlek, Tro, Hopp, Längtan, Frid, Styrka och Ni har min totala Beundran!
    Stor Kram ♥ ♥ ♥ ♥

• Teskedsmamman

Det slog min nu... De flesta barn som har änglasyskon har inte så mycket sätt att få reda på saker och ting om sina syskon mer än vad föräldrar berättar och foton och så där... Tänk vad framtiden har i åtanke för kommande syskon!! Tilles småsyskon komemr ha massor som berättar om hans/hennes storebror!!

Ja, självklart har ju ärven Liam och Dea en god minnesbas i allt som har varit nu med Tille.. vad härligt ändå....

Jag sitter här med 2 barn som inte kommer minnas sin farfar t ex, Totte var 7 mån när han dog och Ian har ju inte träffat honom... så jag ska göra en liten bok om Farfar Ingvar...

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • trendy

god morgon på er ,vi är lika glada o höra o se att tilles underbara blå ögon är med oss många varma kramar hoppas ni får en mysig dag.

• LiVM

Hejsan
    Hoppas ni får en bra dag i solskenet
    Kram från Viktoria,johan och Leo

• Bonus

Hoppas att ni får en härlig dag i solen....

• Liamsmamma Fia

Hoppas ni får en skön dag och kan vara ute lite i solen och hoppas att Tilleman äter åtminstone något litet. Det är svårt att inte bli egoistisk, vill så gärna att han ska få vara kvar hos oss ett tag, fast det egentligen vore bättre för honom att få bli en ängel...

Svar på tråden Tilles tråd