• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Desse

Hej igen !!!!
    Kollade på bilderna de var jätte fina !!!! Men jag ÖNSKAR SÅ INNERLIGT ATT HAN FICK SOMNA IN !!!! FY vad plågsamt det måste vara för honom att vara så tunn, förstår om det gör ont på honom när ni lyfter honom. Jag förstår också att det måste vara så fruktansvärt att se honom så där, kan tänka mig att tårarna rinner när ni tittar på hans tunna kropp. Snälla Tille , släpp taget och gå, du har uträttat mer än du borde under din tid här på jorden. Du har varit så tapper, och berört så många människor. Dessutom firade du just din brors födelsdag helt fantastiskt, och det kommer han bära med sig i hjärtat resten av livet. Du kommer att få sådan frid, bara du blundar ett tag och tar med kärleken från din fantastiska familj upp till din stjärna. Någon gång kommer dagen då ni träffas igen, och då glittar dina ögon precis som nu!! Så snälla Tille far i frid!!!

Till Therese, Nicklas Liam och Dea.
    När Tille går, sörj inte över honom, glädjs åt att ni fått ha honom hos er och att just ni var de utvalda att få ta hand om dennna lilla fantastiska pojke. Kom också ihåg att han skulle aldrig ha fått det bättre hos någon annan. Det är ni som hjälp honom att göra hans korta tid på jorden så meningsfull. Och tänk också på vilken väg och hjälp ni skapat för alla andra barn som kommer att födas med EB. Kram till er från Desse

• Featherboah

Tycker Tille ser så klok ut på något vis. Så otroligt vacker !

• LillemanTösa

Hej på er Goa Goa Familjen...

En promenad i solen, ja, det låter som en bra idè, kanske att fåglarna sjunger nåt fint till Er där ni går.

Här ska vi göra oss iordning för vi ska på vuxenkalas, så Melle ska för första gången sova hos farmor och farfar..han har bara sovit hos mormor förut, men nu så kände farmor att de var mogna för denna bravad..det kommer att gå så bra så.

Mina tankar är hos Er..så Starka, så Varma, så Stolta...och jag ler, för Allt Ni ger varann..det är så Fulländat, så Rikt, så Ärligt..så Vackert..det Är Kärlek..Ni Är Kärlek..

Jag Ger Dig handen, min vän...

Ha nu en riktigt njutfull dag tillsammans, som dom Älskande Kämpande Hjärtan Ni är..mamma Therese, pappa Nicklas, storebror Liam och Tille, goast i världen..i mitt Hjärta..

Tänd ett Ljus och låt det brinna
    Låt aldrig Hoppet försvinna
    Det är mörkt nu, men det blir ljusare igen..

Kikar in till er inatt när vi kommit hem...

Och..Till ALLA..Mammor, Pappor, Vänninor, Systrar, Bröder, Döttrar & Söner...

Varma tankar och händer som tröstar
    Är som sol över frusen jord
    och den närhet vi har till varann
    Ger långt mer än tusen ord...

• hillson

Soon we'll come to the end of life's journey
    And perhaps never meet anymore
    Till we gather in heaven's bright city
    Far away on that beautiful shore

If we never meet again this side of heaven
    As we struggle through this world and its strife
    There's another meeting place somewhere in heaven
    By the side of the river of life

Where the charming roses bloom forever
    And where separations come no more
    If we never meet again this side of heaven
    I will meet you on that beautiful shore

Kram till er och mest av allt vill min son ge Tille en kram... Han är 15 år ...
    den här texten är tagen från en skiva av en av min familjs favorit artist Johnny cash...

• flingflong

Åh, nu såg jag också de fina bilderna. Lilla Tille med sin gosiga giraff...

Ha en skön Lördagskväll!

• skruttgumma

Jag läste om er i Aftonbladet! Oj, vad jag grät!! Jag har varit o läst i tråden innan, så jag visste ju direkt vem Tille var när jag såg tidningen!!
    Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, men ville bara säga att jag tänker på er jättemycket!! En jättekram till er, hel familjen! Ni är otroligt starka! Och jag är säker på att Tille kommer finnas med er som världens sötaste ängel när han väl hamnar på andra sidan!

Kram Anna

• EMO 979

Gud så fängslande och visa ögon lilla Tillemannen har...verkligen intagande nyfiken blick på kortet då han ligger bredvid sin pappa. Jättefina kort...men hua vad smal han blivit.

Hoppas ni får en bra och mysig lördagskväll med barnen och varandra.

• BEllens mamma

Vad fin han är på de nya bilderna! Tack för att ni delar med er av era erfarenheter och tack för att ni lär oss andra att ta tillvara på det vi faktiskt har... Tille är en riktig ljuvlig kille, tänk vilken juvel han är för er och vad han har lärt er hittills. Det finns en mening med allt... ni får tänka så... och Tilles ögon glömmer man aldrig, de kommer att finnas med er vart ni än går! Kram, kram, kram till er alla fyra från Lotten och Ellen

• Negalia

Han har så otroligt vackra ögon lille Tille...
    Önskar er en fin em/kväll.
    /Anso

Svar på tråden Tilles tråd