• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • GladaVirre

Mmm.. det kommer blir tomt för er, men tillåt er själva att tycka det och sörja så länge ni behöver. Tårar rensar, men påminn er själva om att han aldrig kommer att försvinna. Det gör man inte om man inte blir bortglömd, och det blir han aldrig.
    Ni kommer känna hans närvaro när han åkt med änglarna, för dem finns alltid kvar.

Jag ser verkligen upp till dig Therese, jag beundrar dig över din styrka som du har, fast som du kanske inte känner av så mycket själv längre. Jag och 100000 tals andra tror på dig!

• Ella79

Nu i ro slumra in i bädden så fin
    som blomman på äng i gungande säng.
    Och Guds änglar, de små, breda vingarna ut,
    och kring barnet de stå, till dess natten är slut.

/Nu i ro slumra in, Johanner Brahms

• Sicka34

Får inget gjort i dag heller.. Måste kolla hur Tilleman mår. Ha det så bra som det går.. Stor Kram till Er!

• Misa

Hej Therese!

Jag har som så många andra följt denna och den förra tråden utan att skriva nånting, mest för att jag har inte funnit orden... har egentligen ännu inte gjort det..
    Men vill på något sätt bara tala om att du är en helt fantastisk kvinna med en underbar familj. Jag följde den första tråden ett par dagar innan jag berättade för min man om er och Tille och sen dess har vi både följt den, varje dag flera gånger om dagen. Vi pratar mycket om er styrka. Styrkan ni delar med er till oss alla andra som följer era dagar.
    Jag finner inga ord Therese, vill bara säga att ni finns i våra tankar och att Tille verkligen har påverkat vårt liv med våra barn. På något sätt tar vi inget för givet längre, vi tar vara på nuet lite mer.

Vi tänker på er dagligen och vi önskar er allt gott.
    Många kramar
    Sanna med familj

• solrosen74

underbara vackra lilla pojken du är så fin.

• agonist

Hejsan,kikar in ofta och tittar till hur lilla Tille har det. Tänker på er ofta och önskar er allt gott,

• Hemgårn

Therese: Vad finns, kommer att finnas i boken?

• södertälje

Tomheten kan vara så svår och jobbig,just efter en begravning.Jag har sett föräldrar reagera med ilska och hat mot gud,även om dom nu inte alla gånger har varit troende.
    Hoppas verkligen att ni har någon som ni kan prata med ,gråta ut hos, och få skrika ut eran förtvivlan och sorg hos.
    Sorg kan visa sig på konstiga sätt,det man minst kan ana sig på.

• Sobi3

Åh, Tilleman är så sööööt i alla bilderna

Styrkekramar till hela familjen ...

• illern i mitt liv

Vilka fina bilder ni har i galleriet , trots att han ser smal ut så är hans ögon så full av liv och kärlek , läste oxå i dagboken , han är en riktig kämpe , jag hoppas han snart somnar in så han slipper må dåligt och ha krämpor men för er andras skull så är det oehört tragiskt , tänk om det kunde finnas mirakel.
    Jag hoppas ni får en skön promenad idag .
    Många kramar

Svar på tråden Tilles tråd