• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • emlet

SKickar en stor kram till hela familjen och en lätt puss på Tilles panna.
    Ni finns i våra tankar dag som natt.
    Vilka underbara bilder på Tille, han har så fina ögon att man bara smälter när man ser honom
    Kram
    Emma, Mattias och Hugo

• mina barn

Uräkta en fråga. Hoppas ingen tar illa upp eller att jag blir påhoppad.
    Är det inte konstigt att säga att man älskar nån eller kalla någon för älsklingen , när man inte känner personen. I detta fall Tille.
    Visst är det jättehemskt och jag har också fällt tårar, men att säga att jag älskar honom för det är för mig bisarrt.
    Man kan ju visa sin medkänsla ändå, med andra ord.

Bara en stilla undran i en annars väldigt fin tråd...

• Eija77

Nu är jag hemma från fjällen igen och kikar in här. Ser att Tille fortfarande är med oss
    Hoppas på en lugn och fin kväll för hela familjen. Kram på er!

• malinmys

Jag skickar en viskning som sällskap,
    Jag skickar en smekning som tröst.
    Jag önskar jag kunde lätta
    smärtan i ert bröst.

Jag skickar en tanke,
    den är varm och består.
    Även de dagar
    då ensamheten är svår.

Ni har fått en stjärna,
    den vackraste gåvan.
    I dag han lyser här,
    en annan dag från ovan.

Tänker på er!
    Kram Malin m fam
    .

• wronca

Skickar över en massa kramar till allas våran lilla hjälte vid namn TILLE...

• Mariana

Tänker på er! Ljuset brinner här hemma hos oss för er lille kämpe! Kramar till er hela familjen!

• jeja66

Skickar en hälsning till en underbar kille och hans lika underbara föräldrar. Tänker mycket på er.....

()
    II
    II
    II
    II
    II
    II
    II
    II

Ett litet ljus till er.

• GladaVirre

mina barn: allas känslor är olika, man kan älska på olika sett. Det är säkert väldigt många som känner en sådan stark "älska känsla". Det är säkert många här som skulle vilja byta plats med Tille, och det är bla att älska någon enligt mig.
    Han har kommit så många djupt in i hjärtat att man nästan inte kan känna annat än just det.

• GladaVirre

kanske blev otydligt hehe, men hoppas du förstår=) Det är inte svårt att älska Tille. Självkla kan jag säga att jag känner EXTREMT starkt för honom.

• mina barn

Fast älska tycker jag är fel ordval. Men det är väl upp till var o en egentligen.
    Har själv förlorat ett barn och vet hur hemskt det är.
    Men att säga att jag älskar nån jag inte känner, det gör jag ändå inte.

Svar på tråden Tilles tråd