• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Lady Tess

God morron Tille Man!

Hoppas ni haft en bra natt!!

Kikar in sen efter jobbet!

Kram på er allihopa!

//terese m fam.

• loppan1

God morgon, hoppas att natten har varit bra. Kram

• Visslan
    I dag sänder jag Stora kramen till er... familjen kärlek...
    ~~
    Återigen fylld med
    Ömhet, Vishet, Styrka och Mod

Kärlekens kramar
  • Jonalv

John Blund har inatt spelat oss ett spratt kl. 03,43 lös månen så klar och lockande att se på. Vi önskar att ni fått en lugn natt så att ni fått ännu lite kraft att gå igenom ännu en dag med alla det känslor och alla tankar som snurrar. Jag tänker på det du skrev om hur det blir efter Tille och hur Dea och Liam kommer ta att han inte finns mer det är tyvärr inte någon som kan ge svaret men ett vet jag att man får ta timme för timme dag för dag.
    Kramar till er denna söndagsmorgon (solen är t o m framme och värmer oss lite)

• ÖRTEGREN

Godmorgon ..och hoppas att ni ha sovit gott och skickar många mjuka morgonkramar till hela familjen speciellt till tilleman som är så söt .. /susanne ö

• Harlots House

Godmorgon lille Tille sötis med familj Önskar er en skön söndag med mycket mys.

• MikkisPikkis

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~?~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____).
    *Tänder ett ljus för lille Tille*

• GladaVirre

Gomorron.. såg att Tille inte åt igår. Idag skiner solen här, hoppas den når er också..kramar! Ha en bra dag!!!

• SandvikenMamma

Godmorgon-kramar till hela familjen!

• Mymlann

God morgon Tilleprinsen

Många varma tankar från Mymlann med familj

Svar på tråden Tilles tråd