• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ninaa 65

Hej på er!
    Sitter här och läser i din dagbok, det gör så ont att läsa om att lillprinsen blir sämre.
    Önska att jag kunde krama om er och tacka för all ni gör för oss på denna tråd.
    Ni delar med er av lille Tille till oss på ett underbart sätt. Sköt om er så gott det går.
    Skicka många många styrkekramar till er.

• Tesan81

Therese: får jag fråga om din ålder? *nyfiken*

Älskar min Villemo
  • Kalle Karls mamma

Hej Therese
    Denna dikten skrev jag till min son när han föddes för 13 år sedan .
    Han har den inramad över sin säng fortfarande.
    Nu lämmnar jag den vidare till Tillemannen som en gåva från oss.
    Förvalta den väl.
    Många kramar

God natt liten

Lilla barn mamma och pappa älskar dej.
    Må natten ge dig den vila som du behöver.
    Som vi behöver för att orka älska precis som vi förväntar oss.
    Förlåt om vi gjorde något i dag som du inte förstod eller som du blev lessen över.
    Världen är svår att begripa och vi ger vad vi kan för att skydda dej mot besvikelser .
    Låt inte onda drömmar störa din vila.
    Och må du aldrig bli rädd för mörkret.
    Så älskade lilleman lägg dit lilla huvud på din kudde, dra snuttefilten över näsan och slumra in.
    Ty du har en ängel som vakar vid din sida.
    Vi är hos dej
    Vi hör dej.
    Vi sviker dej aldrig vårat hjärta.
    Sov nu vårt hjärta
    Sov.
    Mamma& Pappa

• mina barn

Måste vara korkad, kommer bara in på dagboken där senaste anteckningen var 8:e mars....
    Nån som vill vägleda?

• amg

Vi tänker på er varje dag.
    Ni är verkligen starka.

Kramar Mia & Andreas

• lemoira

Älskade lilla Tille, du håller alltså fast vid livet ännu. Jag gråter så för att du inte släpper taget, samtidigt som jag gråter för att du kommer att släppa taget när som helst. Jag vill så gärna att du ska få slippa lidandet och somna in och få komma till alla snälla änglar i himlen. Men tanken på detsamma gör mig så ledsen, att du snart inte kommer finnas här hos oss alla. Hur ska vi klara det!? Vi kommer tillsammans med dina familj sörja så mycket, tänka på dig och sakna dig. Du lilla, lilla ljus som har lärt oss så mycket!!

Svar på tråden Tilles tråd