• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Björnes

Hej Therese!
    Beundrar er så!!! Jag skulle vilja köpa boken som ni har gjort, men jag vet inte hur jag ska kunna beställa den. Hur gör jag?
    Bra att ni inte lägger ut nya bilder på er lille prins, nu när han inte är så kontaktbar. Vill minnas hans otroliga glöd i ögonen.
    Orkar du så svara.
    Många kramar
    Erika

• Moa och Max

Har tänt ett ljus för Tille både i min avart och här hemma!
    Kommer på mej ofta med å viska Tilleman du fina och tårarna bränner starkt i mina ögon!

Så liten, så skör, så underbart söt och med så stor kärlek till livet.

• Bondy

Jag hoppas att Änglarna är på väg, på väg för att hämta den otroliga kämpen Tille så han slipper lida.

*styrkekramar*

• Therese6699

Skriv ett meddelande i min inbox så berättar jag.

Kram

• Angelina Sky

therese!

skrev till dej tidigare men tror att du missade det så jag gör ett nytt försök!

minnesboken om Tille, finns den att köpa? läste tidigare att de som beställt den skulle få den snart, skulle så gärna vilja köpa den!

O du Therese tror inte jag förstår hur stark du måste vara , men i såna här händelser så överaskas man nog får får en styrka man inte trodde var möjlig! men min fyraåring frågade idag vad det var mamma läste o då berättade jag att den lille pojken hette Tille o var jättesjuk.Då sa Amanda: Men mamma om vi allihopa blåser på Tille (där han har ont) så blir han nog bra. o jag svarade vi kan blåsa men jag tror inte att han blir bättre .
    Amanda svarade: men vi försöker! o så blåste vi. Vi pratade lite om Tille o jag förklarade att han snart somnar o inte vaknar mer o att han har kämpat så länge ..o nu orkar han inte mer.Att Tille kommer att dö.
    Amanda blev först ledsen men sen sa hon på barns vis att : mamma då kan Tille få leka med Snobben o Zeb o Russin! Då blir han glad!
    (detta är 2 hundar o en katt som gått bort senaste tiden)

Barn är så spontana o härliga o jag ville berätta för dej om detta.

Kram!

• Therese6699

Skicka ett meddeland till min inbox så berättar jag om boken.

• ChinaRoses

Lille Tille!
    Jag har åter tänt ett ljus för dig.
    I mina tankar håller jag dig i din lilla hand.
    Slutet är nära.......var inte rädd.

Till dej och din far och mor och andra nära och kära så sänder jag värme och kärlek.
    Åsa

• illern i mitt liv

Minnesboken vill jag oxå köpa ,
    Läste i dagboken som du skrev Therese och man får en klump i halsen varje gång och att han hade haft en jobbig natt gör inte saken bättre .
    Är du på väg nu kära Tille ?
    Det är helt okej för ingen vill se dig lida något mer nu .
    Förstår att du inte vill lägga ut bilder på honom som han är nu.
    Man vill ju minnas hans vackra härliga ögon som dom var innan.
    Tänker på er varenda dag . många kramar Sofia.
    Skulle oxå vilja lägga in bilder och ljus i inläggen men vet inte hur man gör tyvärr.
    Alla bilder och dikter är så fina.

• Fröken Flinta

Har följt med Tille ett tag nu, men aldrig vetat vad jag ska skriva.
    Känner nu att jag bara vill säga att jag tänker på er hela familjen och önskar er lugn och frid i det som komma skall. Ta hand om varandra och kom ihåg att ni inte behöver vara starka.

Många ömma kramar från Fröken Flinta

Svar på tråden Tilles tråd