• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Liam o Lukas

hej therese
    Det finns ett kort på en kille till som har bandage på fingrarna....Det är ju inte Tille ???
    Vem är det??? Isåfall har han också någon sjukdom????
    Mirre

• Tesan81
    Liam o Lukas skrev 2006-04-09 15:38:12 följande:
    hej thereseDet finns ett kort på en kille till som har bandage på fingrarna....Det är ju inte Tille ???Vem är det??? Isåfall har han också någon sjukdom????Mirre
    jo de är väl Tille eller? menade du i Thereses kollage?
    Älskar min Villemo
  • Visslan

Liam o Lukas.... Det är Kristoffer.. en till liten kämpe.. som var och hälsade på hos Tille för någon vecka sedan

• Tesan81

jasså jaha, de kortet.. Då förstår jag *sorry*

Älskar min Villemo
  • IrmelinFraNorge

Hei Therese. Jeg følger deres kamp, og titter innom flere ganger for dagen. Du er så sterk. Jeg bare undret på en ting. Er Tille prematurfødt? Han hadde så lav fødselsvekst. Vet ikke om du har blitt spurt om dette før. Du trenger ikke svare om du ikke føler at du orker. Har tent lys for dere i dag også.

Jag trodde änglarna fanns bara, bara i himmelen
    jag trodde änglarna fanns bara, bara i himmelen
    Men det var innan jag møtte deg
    nu har jag en ängel her hos meg

Fra OleIvars og Kikki Danielsson

Beklager alle eventuelle skivefeil når jeg forsøkte å skrive svensk.
    Kram

• Liam o Lukas

Tesan81
    Ja i där bilderna är !!!

• cayenne05

Hemska att läsa att Tille blir sämre. Man har hjärtat i halsgropen varje dag man går in här på fl. Jag har aldrig tidigare berörts så mycket av något man bara läser om. Jag känner ju inte Tille men det känns ändå som man är med på ett hörn eftersom man följer er här på fl och jag lider med er. Tilles ögon är så speciella, de berör verkligen. Jag kommer aldrig att glömma dina ögon lille Tille. Hoppas ni har fått njuta av lite solsken idag. Här i Stockholm blommar krokusar och skilla. Vad fint att Tille får vara med och uppleva våren.
    Styrkekramar till Tille och hans familj. Ta hand om varandra!

• alexandra 86

jag blir så ledsen och tårarna bara rinner när jag tänkker på lilla tille. ni e så starka beundrar er stort. styrke kramar till er och varma och mjuka till tille.

• Zelda m 2 Barn

Jag har tänt ett ljus för lille Tille i dag och där får det nu brinna för att visa vägen när det är dags....tänker på dig Tilleman.....snusningar på din panna...

• felix mamma

liam o lukas, detta är en annan liten kille med samma sjukdom.
    dom träffades för ett tag sen.

Svar på tråden Tilles tråd