• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nötkaka

Hej lilla kämpen Tille!
    Nu har halva dagen gått.
    Ligger du och sover och suger på fingrarna?! Du kanske kan äta lite istället Tille

Jag tänker på dig!
    Kram

• illern i mitt liv

Hä finns ytterligare en till som tänker på underbara Tille varje dag , du har verkligen gjort underverk och fått oss alla att tänka på att ta tillvara det vi har och vara rädd om varandra . aldrig ta något för givet .
    Väntar du på att din syster ska komma imorron Tille ?
    Du är en riktig kämpe och fortfarande så söt.
    nätta pussar på din kind.
    Tack Thereses för att du delar med dig av ert liv . man har fått ett helt nytt perspektiv på allting tack vare er underbara son.

• AiramE

Hej hallå! Tittar in innan vi åker bort över påsken och skickar in en hel hög påskkramar!

• Magnecyl

Här i Stockholm är det underbart soligt vårväder idag, lilla Tille, men det är svårt att fokusera på något annat än dig idag.
    Jag undrar om det är några änglabarn som skojar med oss här på forumet eftersom servern lägger av med jämna mellanrum... Kanske vet Hemgårn om man busar mycket ihop med andra änglabarn och större änglapojkar efter tågresan?

• Nötkaka

Ja ush ja...vi skall också bort i påsk...
    Jag kommer sakna dig Tille!!! Och Therese också förstås
    Skall försöka titta i tråden innan jag åker på fredag morgon.

• Kim och Mike
    Tille

Om jag planterade en blomma
    för varje gång jag tänker på dig
    skulle min trädgård blomma för evigt
    Jennie med sönerna Kim och Mike
  • Loppsan

Jag tänker på er o lille Tille..
    Kram

• Birgitta2

Magnecyl: jag tror vi är så många som finns här att databasen inte hänger med. Tilles fel! Men jag tror vi står ut. Men inte för många avbrott. Man blir ju halvt hysterisk om man inte är uppdaterad vad som händer den lille parveln ju.

• Kickelina

BEllens mamma; det är jättebra förslag att be alla att avstå lite påskgodis, ska göra detsamma!!

Skickar runt länk och nr till kontot för insamling till fonden Tille -lille, till vänner och bekanta genom att skicka till deras mailadresser. En guldtia för varje familjemedlem,minst ?

Om vi alla gör så så kan vi nå många fler, hänger ni på?

• mixi

Det blev lite kris när länken stängdes ner ett tag,
    jag blev lite rädd att allt insamlings snack hade orsakat nedstängning
    men det gick ju bra.
    Tänker på er
    hoppas att allt är bra
    kramar

Svar på tråden Tilles tråd