• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Snurran

Ja snälla ni,,,tänk på vad ni skriver så dom inte stänger den här tråden också!!

Skickar min obligatorsika eftermiddagshälsning till dig Tilleman! Du är ständigt i mina tankar!

Vi "ses" i kväll.

Andetagspussar i massor till dig!!

• Ellisen

skickar en hälsning och en stor kram till Tille och hans familj.

• Förevigt tacksam

... En eftermiddagspuss till Tille o en Latte till mor & far...
    kram från mig

• mamma69

Hej igen ! halva dagen har gått och jag undrar hur lilla lilla Tille har det ? kan tänka mig att han sover skönt , hoppas ni har det så bra som det går.

hörs senare som vanligt.........

• miamoto

För en gångs skull hann jag logga in mig, så nu kan jag också skriva att jag tänker på er!

Massor av kramar till er alla

• Cicci0305

Tänker på er... Fjäderlätta smekningar på Tilles panna och styrkekramar till resten av familjen, Cicci

• Agneta jkpg

sänder en liten hälsning till Tille och hans familj. Ni finns i våra tankar.
    Tänder vårt vanliga ljus för Tille ikväll.

• Therese6699

Sådär, nu har vi haft besök av Tilles farfar, Eva ifrån Avancerad sjukvård i hemmet och en tjej som jag delade rum med på prematuren och Lena receptionisten på mitt jobb. Och nu är jag fullständig uppdaterad på allt : )

Jag hoppas att ni förstår att jag inte riktigt har tid att svara på alla meddelanden. Jag försöker så gott jag kan och jag gör det för att jag själv vill. Men nu är det lite mycket så nu ligger jag lågt ett tag och skriver i tråden och i dagboken och betar av resten när jag har tid.

Björnes, jag tycker visst att du kan dikta.

Sedan var det någon som sa nåt om någon insamling till oss. Det är jättesnällt tänkt och visst har vi lite skralt nu i och med sjukskrivningar, men vi har huvudena uppåt och fötterna nedåt fortfarande. Jag vill dock säga att det engagemang som jag har sett här under dom veckorna har varit enastående och även innan det blev en artikel i aftonbladet. Jag pratade med en reporter på aftonbladet igår och hon sa att hon aldrig hade varit med om en story som har hängt i så länge. Det här är ju faktiskt länge i media världen : ) Ert engagemang betyder mer än alla pengar i hela världen!

Tille har förresten fått en till tand så nu har han fem!

• Hemgårn

Tille, jag måste köpa lite fler ljus på vägen hem. ;) De brinner sakta men de brinner hela tiden så... de tar ju slut!

Vi snackas mer sen. Jag har en lektion kvar.

snusningar från din Magnus

lfl.mine.nu/tille

Svar på tråden Tilles tråd