• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ÖRTEGREN

va roligt tille lille nu har du fått en liten bissing till...du är en riktig lite kämpe... Therese du gör rätt i att ta hand om er själv och lilleman nu .. ...kram på er alla/ susanne

• Jefa

Skickar en stor tröstkram till både Tille och hans familj!
    Läser varje dag, går nog in i tråden var 10:e minut när jag är inloggad, men har inte skrivit något på väldigt länge.

Nalle633
    Men då kommer nästa fråga, vem får nästa gång "tillåtelse" att bryta mot reglerna för att man har medlidande? Till slut kommer det handla om en fråga vem som är värd mer än någon annan...

• MuminMy

Nalle: Ingen har hotat med att stänga tråden och vad som hände den gamla är glömt och förlåtet av Therese (och det är bara det som räknas) tror att jag talar för alla när jag säger att vi håller aggressioner om sådant borta från denna tråd.

Mina informationsmeddelanden är enbart till för att enskilda medlemmar som skriver i denna tråd ska slippa varningar för att de bryter mot reglerna.

Jag blir jätteledsen när du inte säger att jag har något hjärta Gråter jag försöker så gott jag kan se till allas behov... vara medmänniska i första hand... moderator i sista... snälla försök att inte låta ilska förmörka denna tråd...

/my - sjalmamma och effellare
  • solrosen74

Nu är jag här igen och har läst i kapp allt fint ni skrivit.
    Så kul har lillplutten fått en tand till, ja det är förunderligt att det kan komma fram när kroppen inte får näring.
    Bilden ib aftonbladet var så fin.
    Många kramar till hjärtegrynet och hans familj från Åsa

• n k

Tänke på er......
    Tille, 5 tänder... Grattis
    Ger dig som present en smekning i pannan & en dikt:

Rosor är röda,
    violer är blå,
    smultron är söta
    & du likaså!

Ses senare......
    Nanna & Irma

• Monstermamman

Lilla Tilleprinsen vad stark du är!
    Jag är så himla imponerad av dej och hur du bara orkar hänga med dag efter dag. Kanske det är så att du väntar på Dea..

Hoppas du inte led av tandsprickningen, du har väl ändå tillräckligt nu tycker jag.
    Hoppas också på en fin eftermiddag, tittar helt säkert in ikväll och önskar dej en god natt också.

Kramar i massor från oss.

~Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp~
  • AdWi

Oj, en liten bissing till.. Grattis Tille-killen!
    Har förstått nu att du väntar med att hoppa på tåget tills Dea har kommit.

Tille: Om en stjärna skulle tändas varje gång jag tänker på dig så skulle himlen lysa.

Therese: Ägna dig åt Tille och familjen nu, vi finns kvar här...

Hoppas att onsdagskvällen blir en fin kväll för er!

Många Kramar till kämpande familjen Vesterlund och snusningar på Tilles panna så han himlar med ögonen.

/Petra

• lollsan

Åh lille gubben vad du kämpar...en tand till...

Om jag kunde skulle jag smeka din kind så ömt och försiktigt.

Kramar till Dig Tille, och din familj.

• Nalle633

Till Jefa. Det är just det, den stelheten och tesen "regler är till för att följas och inte brytas" som gör att man är inte tänker med hjärtat. Jag är helt övertygad om att det inte blir någon "vem är mer värd än någon annan". Tilles öde är unikt, och just det gör det speciellt. Men jag respekterar dina åsikter, och hoppas du gör detsamma.

• BEllens mamma

Hej Tille-mannen!

Gratulerar till ännu en tand! Hoppas den inte ställt till med alltför mycket obehag för dig... du har ju så det räcker ändå! Undrar just om du sover eller om du tittar upp med dina blå? Du har så himla vackra ögon... ögon man aldrig kommer att glömma!

Kram du lilla, sköra knyte!

Ellens mamma

Svar på tråden Tilles tråd