• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • nr1

godnatt Tille-lille, superkille!
    sov gott och hoppas du slipper ha ont!
    Tänker på dej och din familj! Ni är så modiga som vågar släppa in oss alla i ert privatliv. Beundrar er så mycket!!!

Ta hand om varandra och snusa lite extra på Tille från oss

Pernilla och William

• Helena o Teo

Lilla Tille-killen, vilken kämpe du är, jag beundrar dig så!
    Idag har jag berättat om dig för min lilla älskling Teo, han är jämngammal med dig, 7 månader på lördag.
    Tror inte att han kankse förstod allt jag sa, men han lyssnade verkligen uppmärksamt, precis som om han hörde på min röst att jag hade något mycket viktigt och värdefullt att berätta - och det hade jag ju!

Idag måste du ha slagit rekord också, i att dricka vatten! det är bra Tille. Kanske blir du lite piggare av att det kommer kompisar och hälsar på dig och så är det väl mysigt att bli matad av storebrorsan så klart!

Läste att Dea inte komme rförrän nästa helg, men som din mamma skrev, så är du säkert kvar hos oss även då, så lätt verkar du inte ge upp! Var får du all kraft ifrån du lilla pyre, det undrar nog alla?!

Therese och Nicklas, vad skönt att ni verkligen har någon att prata med. Jag kan inte ens tänka mig hur det skulle kännas med all denna publicitet... Har ni aldrig ångrat att ni "drog igång det hela"? Att ni inte behöll berättelsen om Tille inom den närmaste familjen? Orkar ni verkligen läsa vad alla skriver? Jag storbölar själv bara jag läser minsta lilla inlägg...

Hur som helst, ni är SUPERSTARKA, Tille har de bästa av de bästa runt omkring sig. Hoppas verkligen att han känner det... kanske just därför han håller kvar så länge, ni är ju så underbara allihopa!

Kram & snusning!
    Jag tittar in lite senare...
    /Helena & Teo

• ChinaRoses

Lille Tille!
    Ikväll sitter lilla Alma i mitt knä framför datorn, hon är en dag yngre än dig. Hon ville absolut upp i mitt knä och säga godnatt till dig. Gonatt Tille!
    Vi kommer aldrig att glömma dig.......
    Nu tänder vi åter ett ljus för dig. Det lyser bara för dig.
    Varm kram Åsa

• Ellie84

Varje gång jag går in här och läser att Tille fortfarande lever och utvecklas med tänder och allt så tänd ett hopp om att han kanske kommer överleva ändå..Fast jag egentligen vet att han inte kommer det..

Kan inte släppa tanken att kanske ändå...

Therese och Nicklas.. Två otroligt starka föräldrar..
    Tille valde verkligen rätt familj den lilla tid han spenderar här på jorden..
    Biljarders kramar till er..och Liam och Dea..

• Frippa
    Trårar.

Mina tankar är med er. Tilles vingar är klara. Ni har föralltid förändrat min syn på att se på min son. Inget är förgivet. Allt är kärlek. Vilkorslös kärlek.
  • Kaspers mamma

Gonattis lilla lilla Tille :)
    Hoppas att du får sova riktigt riktigt gott och lungt med ljuva drömmar!
    Lästa att storebror hade försökt att ge dig vatten idag, vilken storebror du har... och vilken lillebror du är.
    Älskade älskade lilla Tille!
    Vi kommer in imorgon och kikar hur du har det.
    Du har en underbar familj som har en underbar son :)

Jättestora varma dunlätta pussar och kramar
    //Sandra och familj

• r0l

Svänger förbi och önskar trevlig kväll!

Kram,

Roger

• Matty

Godkväll och godnatt kära familjen. Så är ännu en dag till ända, och kvällen går mot natt. Hur har du det lille Tille? Jag hoppas att du inte har ont, utan bara får ligga och mysa hos din familj som älskar dig så.
    Jag vet att ni tar tillvara på varje stund, och att ni har lärt så många andra att göra det. Tack igen för allt ni ger och har gett!
    Natti!

• AnnaCarina

Therese,

jag har precis nattat mina 2 små barn,och idag berättade jag för dem om Tille. Min dotter Elin , 5år, ville att jag skulle hälsa till Tille att hon hoppas att han skall få sina änglavingar inatt ,så att han slipper ha ont. Sedan frågade hon om han skulle få ha kalas i himmelen, för det ska barn få ha. Jag svarade henne att ja det kommer ha att få ha med alla sina änglakompisar. Elin hoppades oxå att Tille inte skulle behöva resa själv till himmlen utan att någon skulle följa honom.

Det glädjer mig att höra att ni har så många nära och kära som finns där för er.

Styrkekramar
    Anna

• CarinaB

Hej Tille, hoppas du och din nya tand får en lugn och skön natt!
    Kramar till Nicklas, Therese och Liam som vanligt, vilken tur att just Ni är Tilles familj. Hoppas att Dea hinner komma till er och träffa Tille igen!

Svar på tråden Tilles tråd