• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tarjas

Tillevännen... sover du? Då ska jag inte störa dig. Vila du bara hjärtat, det är en ny dag imorgon. Jag lovar jag ska viska, så jag inte stör dig alltför mycket...

Hoppas du haft en bra och rolig dag idag med massa gäster och allt. Du har väl legat och kikat på alla för att komma ihåg de när det är dags att somna in. Så du vet vilka du ska hålla extra koll på=)
    Du är så tapper Tille-Prinsen... Vad är det som får dig att stanna kvar? äh, vilken dum fråga. Det är ju inte så svårt att lista ut... Det är ju kärlek...mamma,pappa,Liam.,Dea,och alla andra som håller dig så kär...Och som du älskar så mycket. Det finns väl inget bättre en att få ligga och snusa med de sina...åh så härligt....eller hur hjärtat? Vad bra föresten att din snälla faster försökte få dig att dricka lite. Dricka det är bra Tille, då orkar man vara med ett tag till.

Hoppas nu du får en riktigt bra natt och snusa på mamma och pappa riktigt ordentligt, det gillar de nog. Din mamma tror att du kanske tänker vänta en vecka till , tills Dea kommer, innan du sätter på dig dina små änglavingar... Vi får hoppas, och att du inte har alltför ont, och kanske du ska försöka få i dig nåt lite och äta eller alla fall dricka. Det är bra för dig Tillevännen om du ska orka . Fast vad vet jag... det är bara du Tille hjärtat som vet när du är redo att gå vidare. Och som jag berättade förut så är det inget att vara rädd för, att när du väl bestämmer dig för att ta på dig änglavingarna, så kommer du att få det så bra och slippa ha ont. Du kan göra precis vad du vill och så småningom får du träffa mamma coh pappa och alla oss andra som tycker om dig så himla mycket... Tillevännen.. har du somnat? Ja jag får väl ta om allt imorgon igen, för du kämpar väl vidare.. Sov så sött och dröm vackra drömmar. Du finns i mitt hjärta Tille-Prinsen...idag... imorgon...i evighet. Vi hörs imorgonbitti igen, oavsett vart du väljer att vakna...Hjärtat, har så svårt att släppa dig..vill inte.
    Natti natti Tille. Änglarna vakar vid din sida.

Fjäderlätta kramar
    Tarja

• lollosmamma

Ja, nu sitter man här igen.
    God Natt och kram till dig, Tille,
    och din underbara familj

Det bor en Ãngel i mitt rum
    hon har sitt bo ovanför mitt huvud
    hon gör mej lugn
    och hon viskar till mej
    allt det jag säger dej

Det bor en annan i min kropp
    hon har den vackraste av själar
    hon är kärlek och hopp
    och hon berättar för dej
    hur mycket jag älskar dej

Det bor en ande vid min fot
    som blåser värme över huden
    det kittlar och du såg att jag log
    men när hon andas på mej
    Ãr det för att jag ska komma
    och värma dej

Här är jag med allt det andra
    som gör en människa hel
    och jag hoppas
    jag hoppas att du orkar
    och att ängeln i rummet
    det är henne
    du ser

//Eva Dahlgren

• Send from heaven

Vill inte känna mig snokig..
    men vill ge er en STOOOOOR varm kram!

• lollosmamma

When I lay me down to sleep,
    I pray the Lord my soul to keep,
    and if I die before I wake,
    I pray the Lord my soul to take.

• LillaMy78

"Himlen måste sakna en ängel
    en finns här hos mig och vilar i min famn
    Himlen måste sakna en ängel
    han ligger tätt intill mig så tryggt på min arm
    Kan det vara sant att jag får älska dig
    en av himlens änglar har landat hos mig..."

(Kärlekssånger till ett barn vol1)

God natt Tille och resten av familjen!

• Eija77

*tänder ett ljus*.... För dig Tille... för dig. Gonatt vackra fjärilspojke! Tack för allt du ger mig. Om du finns med oss imorgon så ses vi här igen. *kramar*

• Farth Vader

Vad stark han är Tille..en ny tand och allt :o) Har tänt flera ljus för Tille-man och det ger en fin känsla när jag tittar på dem och tänker på lillen.

Ni finns ständigt i mitt hjärta och mina tankar. Hoppas på en lugn och trygg natt för er alla.

*sov så gott nu älskade lilla barn*

• Gohjärtat

God natt Lille Tille.
    Sov gott o dröm sött.
    Blåser lätt på din panna.

En stor godnatt kram till Therese, Nichlas, Liam och Dea för att ni är så starka och kärleksfulla.

• Cicci0305

Tilleman... Fem tänder, wow! Min dotter Elsa är 10 månader och hon har fortfarande inte en tand i munnen.

Mmmmm, fick Liam i dig något vatten? Jag hoppas det. Så att du åtminstone fuktade munnen lite. Det är inte dumt att göra det förstår du.

Tåget... Ska du vänta en hel vecka innan du reser med det tror du, vänta in Dea? Ja, du vet bäst själv.

Idag måste jag stänga av dotorn tidigt. Det känns lite jobbigt faktiskt. Men vet du Tille, du får sova gott i natt och oavsett du tar tåget eller ej så blir det bra med det.

Många kramar till hela familjen och lätta smekningar på din panna, Cicci

• Cris

Tillehjärtat,

Vila Du, vännen min. Du har varit på händelserika äventyr, metat och letat guld och det är klart sådant tar på krafterna. Och tänk, en till tand har Du fått! Oj vad Du ska vara stolt över den!

Vi har vinkat till Dig ikväll igen, jag och August, undrar om Du såg oss?

Jag tror bestämt att Du har en egen tidtabell för Magnus tåg, du lille rackare, lurifax tror jag visst Din mamma kallade Dig. Men det får små killar ha, jag tror nog att det är just så det är med detta tåg.

Sov så sött, store lille man, sov så sött och tryggt hos mamma och pappa och dröm om allt som är skönt

Jag stryker Dig varsamt längs ögonbrynet, blåser lätt på din fjuniga hjässa och önskar Dig en stillsam, vilsam natt.

/Kristina

Svar på tråden Tilles tråd