• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Kottan81

Kikar in och önskar Tille med familj en god natt.!

• Vips

Godnatt "min" lille Tille!
    Dröm sött!
    Hoppas du får en fin o lugn natt!

Många kramar från oss i Trelleborg!

• Leonie

Söta drömmar, Tille-lille! Må alla himlens änglar vaka över din säng...

• CarinaS

Therese! Tack för att du orkar svara, fast jag inte var en av dem som frågade. Jag hoppas du känner alla våra händer som varsamt försöker bära er framåt. All respekt och kärlek från en av alla mammor!/Carina

• lamagirl

God natt lille Tilleman
    God natt familjen

Stora kramar

eva-lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn

• viktoranton

Theres! vill bara säga tack för att du är allt för gullig som svarar på alla frågor som man ställer!

• AdWi

Godnatt på dig lille Tille-killen.
    Hoppas att sömnen din blir rofylld med söta drömmar.

Många stärkande kramar till er alla och snusningar på Tilles vackra panna.
    KRAM KRAM KRAM

Tittar in imorgon igen!
    /Petra

• Halime

Gonatt kära lille Tille och Gonatt hela familjen.
    Jag hoppas att er natt blir lugn och rofylld och att Tille inte har ont, utan drömmer en massa mysiga drömmar om bus och lekar och godisberg som man kan bestiga.
    Grattis till den lilla bissingen!

En massa kramar från Linda i Helsingborg.

• Helena o Teo

trissis: tänkte just precis samma sak som du, att den största styrkan hos Therese och Nicklas ligger i att de faktiskt har accepterat situationen, att de har insett sanningen och verkligen har gjort allt för att Tilleman ska få det så bra som möjligt. Det är nog bara vi utomstående som fortfarande lever på hoppet, kansek piggnar han till igen, kanske kommer man på ett botemedel så här i sista stunden, kanske vänder det nu när han har druckit lite mer vatten, när han har fått ytterligare en tand...fast vi också vet att det inte är så...

Var presic inne och tittade till min sovande son, och inser mer och mer för varje dag hur otroligt lyckligt lottad jag är. Vi kämpade för att få ett barn, och jag önskar mer än allt annat ett syskon till Teo. Men lilla Tilles öde har fått mig att förstå lyckan i det jag har här och nu, jag kan inte vara mer lycklig än så här.

Tilles uppdrag här på jorden måste vara att få oss människor att inse vår egen lycka, att vara nöjda med det vi har och verkligen bry oss om varandra. Sämre uppdrag kan man ju ha!!! Det är inte många som får ett så ärofyllt och stordådigt uppdrag, inte ens de som lever tills de blir hundra!

Therese och Nicklas, Liam och Dea, vilket otroligt vackert minne ni kommer att bära med er resten av era liv. Och tack för att jag också har fått äran att bära med mig Tille i mitt hjärta, det betyder mycket.

Tille, vi ses väl i morgon...?!
    Tills dess, lätta snusningar på din panna
    /Helean & Teo

• mludvigs

God natt lilla vän!

Dröm drömmar söta!

Svar på tråden Tilles tråd