• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • troja67

Hej på er! Tittade in för att önska er god natt. Sov sött hela familjen, och du lilla superman-fjärilspojke, dröm roliga drömmar om sol, värme, lek, busa med familjen (den bästa) och glass...förståss....och om det där roliga tåget som man säkert får t.o.m köra om man vill...
    Lilla Tille vi hörs imorgon. Kramisar till er från Hudik!

• nena4

Hejsan Tille vännen!

Du är allt en liten tuffing du! Åh, fem tänder redan, grattis. Min lilla Greta hon är 16 månader och har endast sex tänder, inte mycket att tugga med. Hon fick sin första tand efter att hon hade fyllt ett år. I morgon är det skärtorsdag och då kommer alla påskkärringarna flygandes från Blåkulla på sina kvastar och de är inte farliga, de ser bara lite roliga ut. Hoppas att du sover gott inatt och drömmer sött. Ha det gott och många snusningar på din panna och en liten fjäderlätt puss på din kind. /Helena och Greta

• Kickelina

Överraskningarnas man, det är du Tille.
    Kan man annat än älska dig...jag blir förvånad varje gång jag tittar in.
    Låter som din mamma har lite hopp om att du hänger i ett tag till .

Ajaj, inte undra på att du inte vill äta, du har ju haft tänder på gång, fem små risgryn också sammanlagt, det är för gulligt.

Jo, nu har jag packat lite kartonger idag, precis som jag sa. Annars händer det inte så mycket här, förutom att det är full rulle med tvillingarna förstås. Är det inte den ene som står på en stol och "gal" så är det den andre som lyfter på toalettlocket och stoppar i sin gosekanin så den blir rejält blöt, ska jag säga.
    Jo jo, full rulle...

Önskar dig en skön natt, var rädd om dig, hjärtat!!

• MariaF

vf mkjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjl--l-lljmn mg (På Athenas data språk) God natt Tille sov gott och dröm sött
    Många kramar fån oss

• Misan75

Ja så va det en till dag till ända. Å du otoliga kämpe Tille är med oss. Å man måste ju glädjas åt det. Även om du har ont i bland. Vilken rolig dag ni verkat haft idag då! Skönt.
    Fullt upp. Som min dotter 4 år brukar säga "I dag har det varit körigt" mamma.
    Men de är dessa dagar man njuter av. Jag har ljuset tänt på bordet. Å ska snart säga god natt till er alla. (kommer säker att kika in innan jag lägger mej).
    Hoppas på en lugn och skönt natt till er.
    Å Tille vännen. Sov så gott, ps - försök att dricka lite så känns det bättre.
    Många långa kramar till en så otrolig familj.
    och som Beetels sjön "LOVE I ALL WE NEED" . det tycks ju som om det är det du lever på vännen Tille, kärlek...... och det får du massor så.
    Ta vara på varandra.
    Snusar på din panna Tille
    Kramar till resten av familjen.
    "ses" i morron.

• MalinH

God natt Tille lille!
    sov gott och dröm sött lilla vän...
    Stor natti kram till hela familjen

Malin m familj

• Makkan

Tjena Tille stål-grabb

Du ger dig inte, svårt att slita dig från all familjekärlek förstår jag.
    Det tror jag det, det är ju faktiskt bara du som har sådan tur att ha Therese till mamma och Nicklas till pappa + Liam och Dea till syskon. Ingen annan, och då gäller det ju att insuga så mycket kärlek som möjligt så länge som möjligt.

Jag har faktiskt trott att jag inte skulle få skriva till dig som jordmänniska dom senaste morgnarna, men det har du ju sett till. Men idag är jag säker på att jag kommer att kunna skriva till dig i morgon också faktiskt. För du lurar mig väl inte och tar dina vackra änglavingar och sticker upp till molnens land. Nej det tror jag inte, och skulle du göra det så har du tagit rätt beslut igen. För det är bara du som kan bestämma det, och du gör alltid rätt.

Du finns i mitt hjärta för alltid, och tack vare dig kommer jag aldrig att vara rädd att lämna jordelivet, för då får jag äntligen träffa dig my superstar.

Så många mjuka och varma kramar från min dotter Tilde och hennes pappa Makkan. (L) (L) (L) (L) (L)

• Adde1

Nu är det återigen kväll.
    Lille Tille, jag tänker på dig.
    Hoppas att du vila få, utan smärtor.
    Du kanske ligger i din vagga och drömmer, kan det vara om Magnus tåg,
    Du är alldeles avslappnad och förstår ej vad som försigår,
    om du bara visste, det är väl det du gör med dina stora blå.

Du är en krigare, du ger inte upp
    du ville ju träffa din syster, å visa läkarna att det går
    Jag tror att du nu tänker på din mor o far som snusar på dig så ofta, kan ej förstå.

Vi sitter här med tända ljus, och hoppas att du imorgon skall vakna med ljud.

Sov så sött Tille, om vi inte hörs imorgon så önskar jag dig all lycka på din färd. (nu kommer tårarna)

Jag tittar in igen lite senare.

• mammamia2005

nattinatt du søte lille Tille, du har virkelig tatt plass i manges hjerter. du og din kjærlige familie. ønsker dere alle en fredfull natt. nattaklem från Siw, Geir, Ruben Andre (6år) og Leah (6mnd) Norge

• Liamsmamma Fia

Sov gott Tilleman och dröm vackra drömmar, låt nattens mörker befria dig för en stund. Min beundran över din styrka blir större för var dag

Svar på tråden Tilles tråd