• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • koje

Tille lille vilken liten kämpe du är. Har läst allt vad mamma o pappa har skrivit idag.Att du bara orkar hålla dej kvar. Men du verkar vara en liten envis filur med glimten i ögonen.

Hemgårn skriver så vackert till dej ja även alla andra skriver fint men Hemgårn det går rätt in i hjärtat på en. Vad har du mer berättat för hemligheter för honom??

Har tänkt på dej hela dagen. När jag o Gabbe låg o sov innan i em så drömde jag om dej. Och jag såg dej komma springande på en grön äng och må hur bra som helst.

Tittar in här innan jag ska sova.

Natti natt lillprinsen vår vår lille superhjälte.

Fjäderlätta pussar på pannan din och fjäderlätta kramar till dej. Och till mamma och pappa Liam och Dea bamse styrkekramar.

• Flutterby

God natt Tille, sov gott o dröm vackert. Jag tittar in lite senare igen och sedan i morgon bitti som vanligt.

• Anne74

()
    l l
    l l
    l l
    l l

Tänder ett ljus för Tille med familj, tänker på er varje minut. Sov gott och dröm sött.

Anneli med familj

• Ankan77

Godnatt Tille!

Hoppas du får en lugn natt.

• Karkki67
    Mjuka kramar till dig lille Tille du finns alltid i våra tankar!!
  • Liamsmamma Fia

Nu har jag tänt ljuset ute på balkongen för dig Tille-lille

• Adde1

Hej igen
    Nu är jag här igen.
    Hur går det för vår till?

Jag har nu varit uppe och lagt Catharina 4.5 år, hon ville se bilder på Tille.
    Igår printade jag en länk med 69 sidor bilder på Tille.
    Vi tittade på Tille och jag fick förklara allt för Min dotter, efter en stund så slöt hon ögonen och sa: Nu ska jag tänka tå Tille.

Kan ej slita mig från datorn, vill hela tiden hålla mig uppdaterad om vad som händer.
    Har idag skickat runt EB-fonden till mina närmaste för att hoppas på ett bidrag.

TESSILESS72, du nämner Har nu varit inne på Photoshoppa Tille tråden. Var hittar man den sidan?

All min värme idag går till Tille med familj

• Pockadockan

sov gott tillekillen, nu kommer snart storaysyster och hälsar på dig

• Ella79

God natt min minsta vän. Återigen önskar jag dig en smärtfri natt fylld med underbara drömmar. Kramar till hela familjen Tille.../ Elin m.familj...

Svar på tråden Tilles tråd