• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AnRe72

Har inte varit inne och kikat så mycket idag. Men har nu läst i din dagbok. Vad skönt att få prata med en psykolog. Och så har lillen fått flera tänder mitt i det hela. Ja han är helt otrolig Tille. Han ska ni verkligen vara stolta över. En sån stark liten kille. Liam har fått påskgodis så det räcker och blir över kan jag läsa Therese och Nicklas ni gör det bara så bra, det hela! Sådana fantastiska människor ni är! Det är ett privilegium att få följa er familj så här vid sidan av.

God natt på er och hoppas ni får en bra natt så ses vi imorgon kväll igen.
    Många goa styrkande kramar till hela familjen. Tänker på er!

• cayenne05

Hej Tille!

Kikar in för att se hur du har haft det idag och för att säga natti-natti. Jag såg bild på dig i tidningen hur då låg i vagnen i vårsolen, och visst är det skönt att känna solens värme!
    Vi har tänt ett ljus för dig ikväll, lilla barn. Det känns så fruktansvärt orättvist att du inte ska få stanna hos oss. Det är omöjligt att förstå varför det ska behöva finnas så hemska sjukdomar som det du drabbats av. Det är så sorgligt. Men det som känns fint är att du har så fin familj, att du får så mycket kärlek och att du ger så mycket kärlek tillbaka, och inte bara till din familj utan även till alla oss som följer ditt öde. Det märks att du trivs trots allt. Vilken nyfikenhet du har, vilket mod, trots dina plågor. En riktigt stor fast ändå liten kämpe.

Godnatt och sov så gott kära lilla Tille! Jag hoppas att du får drömma fina drömmar i natt.

Många fjäderlätta pussar på din lilla panna.
    KRAM

• Tussens mamma

godnatt lille tille. hoppas du sover gott vid det här laget.

• IrmelinFraNorge

Du store lille Helten vår. Du slutter aldri å overraske. Da jeg leste din mammas dagbok for noen timer siden ble jeg så glad. For du var der. Du hadde dine store blå åpen. Å høre om de små lysglimt just made my day. Og det trengte jeg virkelig i dag. Tenk at du skulle komme inn i mitt liv å spre glede og kunnskap. Du gode vakre prins over alle prinser. Herlige vakre sommerfuglgutten. Tenk så heldig jeg er som har fått ett innblikk i ditt liv. Det vil jeg takke din mamma og din pappa for. Gode vakre elskelige dere. Om alle barn hadde fått foreldre som dere.. Så sterke, kjærlige, ømme, sårbare, kloke, Therese og Nicklas. Jeg beundrer virkelig dere.
    Finnes alltid her for dere, om det behøves. Kram og snusing. Irmelin.

I mitt hjerte bor dere.

• milk

Go natt tille och hans familj och massor av kramar till er!

• gurlie

God natt lille prins. Sov gott och dröm sött.

KRAM

• Jonalv

Då var det kväll igen och dags att knyta sig. Lilla gubben hoppas du får sussa gott inatt ta vara på timmarna för lite vila så får vi se hur det är imorgon.

Krama pappa, mamma och Liam på Tillevis från oss

• lisi05ae

God natt lilla Tille och familjen.

Jag har slutat att förundras över dig nu, lille gubben - du vill bara inte ge dig av ännu.
    Jag hoppas vi ses igen i morgon....

Tack Therese och Nicklas för att ni skriver allt det ni skriver varje dag, och att ni tar er tid att läsa alla inlägg och allt i gästboken. Det är nog en tröst för er att se hur många som bryr sig om er.

Sov så gott allihop, ha Tille nära intill er och känn gemenskapen och tryggheten.

Linda i Västerås

• Adde1

Godnatt, hela familjen.

Hela familjen tänker på er, Dröm sött Tille.
    Jag tittar in tidigt imorgon igen

Svar på tråden Tilles tråd