• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Kollsmitt

Tille Lille!
    Ha en mysig och rofylld natt! Gosas riktigt med familjen, snutte och Melle!
    Ljuset brinner för dig här!

*Kramar hela familjen*

I mina tankar!

/Riika

• bustjejen

Godnatt sötaste lilla Tille.
    Dröm vackra drömmar!
    Ger en fjäderlätt snusning på din lilla panna.

• ÖRTEGREN

tackar för svar therese på frågan om dropp..//susanne
    lätta mjuka gonattkramar till er alla i familjen ....natti natti

• Tarjas

Hej Therese

Det är bara jag igen. Hoppas ni haft en bra dag. Vad härligt att ni har så många vänner som bryr sig om er, och om Tille. Att de inte drar sig undan. Fast det är klart, ni är så kloka människor så dåliga vänner har ni säkert genomskådat för länge sen. Fast det är inte alltid helt lätt att veta vad man ska säga och göra, man vill ju inte att det ska bli fel...

Ni underbara familjen Kärlek, som LillemanTösa brukar säga. Och hon har så rätt, så rätt..

Liam är säkert nöjd, nu när han fått massa påsk godis. Det ska de ha barnen. Kram till honom.

Hoppas ni får en bra kväll och natt. Och att jag inte störde Tille-Prinsen alltför mycket med mitt pladder tidigare=)

Sov så gott allesammans så hörs vi imorgon. Ni finns i mina tankar hela tiden.

Ligg så nära varann ni kan och sug in all kärlek som ni allesammans sprider.

Ge Tille-Prinsen en puss på kinden från tant Tarja...Tille hjärtat..

Kramar till er

Tarja

• mamma69

God natt lilla lilla Tille och hans fantastiska familj, tycker så mycket om er , hörs i morron som vanligt. Kramar i massor.

• nattuggla

Gonatt lilla Tille och sov så gott hela familjen!

• Tilia

Varma god natt-tankar till dig Tille-lille! Jag hoppas mina tankar når dig även om jag sällan skriver ner dem. Du finns med mig dygnet runt, det hoppas jag du känner. Jag vill bara blunda då min blick sveper över presentationsbilden där du är så rund och glad - det är så du borde få se ut. Jag sänder dig så mycket styrka jag kan!

• mormor S

Sov gott Tille, och hoppas att dina föräldrar kan samla lite kraft till morgondager, under natten...
    Kramar till familjen och en fjärilsvinge över Tilles kind //mormor till tre underbara ungar

Svar på tråden Tilles tråd