• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Amazona

Tilleman-Lilleman, hoppas du hinner träffa Dea idag och att du snoozar sött och tryggt käre vän.

• helena20

Godmorgon Tillemannen!
    Undrar som så många andra här om du slagit upp dina blå idag också, eller har du bestämt dig för att följa med änglarna upp till molnen?
    Tänker på dig jämt o ständigt, lilla krabat!
    Stor påskkram till dig o din familj!
    Kramisar från Helena o Albin

• levlivet
    Kommer för att kika till dig som alla andra mornar...
    Tänker på dig..
    kramar Helene m familj!

GLAD PÅSK!

Tänder ljuset för dig........
  • trippel

Godmorgon hoppas att natten varit lugn.
    kram

• Amazona

Tille, vad skönt att du finns med oss idag så du hinner säga adjö till din syster, många påskkramar till dig lille vän.

• Petra Pontus mamma

Hej

God morgon på er. Vill bara skicka en hälsning, Tilles öde berör mig väldigt djupt, och jag tänker mycket på er. Så skört livet är, så förunderligt det är att få älska ett barn och att få bli älskat tillbaka. Han kommer alltid att finnas med er.

Lova att du skriver en bok om vad det innebär att vårda och älska ett barn som man vet att man ska förlora, jag tror att er familj kan göra en stor insats för de som hamnar i samma situation.

"Tilles resa genom livet" kan den ju heta, eller bara "Tilles bok"

Många kramar, Petra

• hanna 86

Godmorgon familjen!

Hoppas natten bestått av söta drömmar...
    Läste dagboksinlägget från igår... Sååå synd att inte Dea kunde komma förens nästa helg! Tänk om lilla Tille håller ut tills dess! Chansen är väl inte så stor visseligen, men Tille har ju förvånat många innan! Han är verkligen en riktig liten kämpe! Värd en medalj tycker jag allt!

Hoppas ni får en bra dag med så många leenden som möjligt!

• Träz
    God Morgon Tille och familjen!
    Hoppas att natten har varit bra, och att du drömt
    många fina drömmar Tille?!
    Synd lille vän att din syster inte kunde komma idag!
    Hoppas att du och din familj får en fin och underbar påsk,
    för det är ni verkligen värda! Kyss
    Tänker på dig hela tiden, Tille!

Kramar till Er! Ni är alla underbara!

Och en lätt snusning i Tilles panna!!♥
  • Ester1

Godmorgon!

Tänker på er och hoppas ni får en superlugn och skön dag.

Kram, kram och en liten puss på Tille.

• Amazona

Oj, kunde syster inte komma? Då önskar jag att du får se en påskhare idag, lille vän.

Svar på tråden Tilles tråd