• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pyris

Lille Tille-man..

Nu ska jag snart åka hemifrån.
    Det är min födelsedag idag och min man och jag ska vara barnlediga idag.
    Det var många, många år sedan vi var det. Det kan ju vara skönt ibland...
    Men det är samtidigt jobbigt att inte kunna kika till dig under resten av dagen.

Men lille gubben... du får sova så gott.
    Och var en duktig liten kille, och drick lite vatten. Det är aldrig fel.
    Jag hoppas vi ses imorgon...men gör vi inte det, så är det helt oki.

Gonatt tille-man.

Gonatt hela familjen.

Mängder med kramar och en lätt smekning på din kind lille Tille ♥

//Paula

• Therese6699

Godmiddag: Nu får vi snart besök så jag kommer vara borta från datorn fram tills sent ikväll. Jag tänkte önska alla glad påsk och krama om alla era nära och kära. Ni kommer må mycket bra efter det : )

Caesar: I all hast så lyckades jag skriva prins istället för pins. Det kommer dock att komma en bok i bokhandeln snart. Men jag vet inte riktigt vad den kommer att heta.

Vi hoppas att vårt lill älsklingsknytt snart ska få ro. Men han verkar i alla fall inte lida nu. Han ligger lugnt och sover och de få stunder han är vaken så spanar han runt, lugnt och stilla.

Som alla kanske såg så har det kommit in över 200 000 kronor till EB föreningen och det är stort!

Kramar
    Therese

• solrosen74

Passar på att önska er en trevlig kväll. sköt om er och våran lille Tille.
    Många kramar Åsa

• glömsk

Ha en riktigt bra kväll...Snusa lite på Tille från oss här..kramar om er...Lotten

• fru bengtsson

Kommer in med en önskan om en trevlig påsk till er alla!
    Varma kramar och en öm smekning på lille vackre Tille-prinsens kind.

• Therese6699

Viktoranton: Det går rätt så bra. Alla kläder är så stora så det brukar inte vara något problem att få på honom dom. Det är klart han ligger ju inte och skrattar direkt.

• Molle

Tänker på er alla! Hoppas ni får en lugn och skön påsk!
    Man slutar aldrig förundras över hur stark livsvilja du verkar ha Tille.

• Makkan

Jag tänkte på Triads låt Tänd ett ljus nu.
    Dom första raderna går så här........

Tänd ett ljus och låt det brinna
    låt aldrig hoppet försvinna
    det är mörkt nu
    men det blir ljusare igen

Det stämmer ju bra, men det kommer att bli ljust snabbare för Tille, än för oss som kommer att vara kvar på jorden och sakna Stålpojken nått enormt.
    Men mitt hjärta kommer du aldrig kunna lämna, hur ljust eller mörkt det än är. Där är du för alltid fastetsad min superhjälte. Trots att jag aldrig får träffa dig på jorden.

Mjuka kramar från din Makkan och din blivande kompis Tilde.

• caesar
    Kan du inte ta ett kort på pins:et så kan man se hur det ser ut ??

skönt att Tille vilar en stund. Hans namn är helt underbart fint. hur kom ni på det???
    här sover alla barn oxå fast storebror värkar ha vaknat nu. ska nog gå och göra lunch. jag vet det är sent men han somnade innan och vi ska ha lasagne till midda och det tar tid så han måste få i sig något inna.

ღ Caesar och Diesels mam Gabbi ღ
Svar på tråden Tilles tråd