• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Hemgårn

Tille, nu ska jag packa min kappsäck och åka till dagis för att hämta sonen Olle. Sen kommer jag och kollar till dig igen. Ta det lugnt så länge kompis.

Snusningar! Magnus
    lfl.mine.nu/tille

• ung tvillingmamma

Hej på er.
    Vad skönt att höra att ni får fira lite påsk ihop med eran guldklimp. Jag har följt er tråd här ett tag och fascinerats över hur starka både ni föräldrar och lilla Tille verkar vara. Man blir alldeles tårögd varje gång man går in hit och ser alla fina inlägg, jag förstår att de måste betyda mycket för er. Man får ju i alla fall vara lycklig över att Tille får leva sin stund på jorden just hos er.

En sak har jag har funderat över är hur man läser i din dagbok, Therese. Jag är tyvärr inte nåt vidare teknisk...

Hoppas att ni får påsken ihop med eran sötnos.

Kram Johanna m familj.

• Tesan81
    Till Tille

22 september skedde ett under,
    du kom till världen med vackra ögon så blå
    en dag fylld av lycko stunder,
    och alla tår och fingrar var så små
    men dagen kom då vi fick ett besked,
    att du ska snart lämna oss min kära
    då rann tårarna så ögonen sved,
    du ska gå ifrån alla dina nära
    men med så stark kropp och själ,
    och en enorm uthållighet
    så kommer allt bara att gå väl,
    för det är en sak som alla vet
    att din familj är de bästa som finns,
    till de kan ingen neka
    och ditt vackra leende är nåt man verkligen minns,
    och känslan av att din kind smeka
    du föddes för att gripa allas hjärtan,
    med lärdom och kärlek
    sorgen är den värsta smärtan,
    man blir hjälplös och känner sej vek
    din hud är lika känslig som fjärilsvingrar,
    hela du är så underbart fin
    där du ligger sött och snuttar på dina fingrar,
    hoppas vi att du stillsamt får somna in...

Från Tesan81
    Älskar min Villemo
  • Änglasång

Hej,Tille har din syster kommit än?
    Liam,du är en fin storebror som tar väl hand om din lillebror Tille.
    Och vilka fantastiska föräldrar ni är,Therese och Nicklas.
    Vi tänker på er lilla familj...
    Påskkramar:Änglasång

• Tesan81

ops vart lite stora mellan rum där

Älskar min Villemo
  • olivettan

Hej prinsen!
    Nu har jag varit ute och farit med mina barn,ville bara kolla hur du mår idag.
    Tittar in sen igen.

• Medium

Jaha, du Tille lille, du finns här idag också! Det kanske blir till att kämpa lite extra länge om du ska få träffa Dea då, men du kanske har riktat in dig mer på någon särskild dag... Vi får väl se hur det blir med den saken.

Hoppas i alla fall att du har det mysigt med din familj nu, och kanske spanar in Liams påsksaker som jag förmodar att de gjort i skolan. Alvas pappa har satt påskfjädrar i några krukväxter för han orkade inte plocka in riktigt påskris. Fast Alva verkar tycka det är fint med små färgklickar här hemma, hon har aldrig sett riktigt påskris så hon vet ju inte hur det "ska" se ut. Så tokigt har vi det!

Stor, men vääääldigt mjuk kram till dig! Och så några till din familj också!!!

• Ellie84

Glad påsk!!

Hoppas ni får en lugn och trevlig påsk tillsammans!!

*tänker på er*

• Adde1

Nu skall jag åka hem Tille Lille, ha det så bra hela familjen så hörs vi sedan

• Killarna Larsson

Tesan 81: så fint du har skrivit till Tille...

Tittar in hela tiden o ser hur det e med lill Killen Tille..
    *Kramar om dig försiktigt*

Svar på tråden Tilles tråd