• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • soffan82

Go morgon Tille Å resten av familjen Hoppas natten varit lugn för eran del Kramar

• Farth Vader

God morgon Tille. Hoppas ni har har haft en lugn natt. Vaknade tidigt i morse...före barnen till och med. Har suttit vid datorn med ett tänt ljus och läst allt nytt här i tråden och tittat på alla fina Tille bilder i photoshop. Vilket litet knyte han är, så väldigt vacker och fin. Mitt hjärta svämmar över när jag tänker på Tillekillen. Vad fantastiskt att vi fått låna ner honom på jorden ett tag. Världens finaste lille Tille....*älskar*.

• Jenton

God morgon!
    Hur mår lille Tille idag? Har natten varit lugn?
    Ni finns i mina tankar hela tiden...

• trippel

Godmorgon, hoppas natten har varit lugn....
    kram

• MalinH

God Morgon Tille!
    Hoppas natten varit lugn för er alla.
    Kram

• Linnéa 1977

Godmorgon.. Hoppas ni haft en lugn och bra natt och att lille Tille finns kvar hos er också idag... Tänker på er mycket och önskar er allt väl i denna svåra tid. Vill också tacka för att ni låter oss vara med och följa er på detta sätt... Tittar in o kollar varje dag flera gånger för att se hur ni har det... *KRAMAR*

• Clown

Godmorron Tille med familj!
    Hoppas ni sovit gott!
    Jag skrev det i andra tråden men måste bara säga det igen: Du Therese har verkligen fått mig att se livet ur en helt annan vinkel! Du ska ha stort tack att du (ni, Nicklas oxå!) delar med av den otroliga styrka ni har! Helt makalöst att ni klarar av det hela. Men det är väl som du sa tidigare, man har ju inte direkt något val Jag undrar om jag hade klarat det lika bra, är tveksam. Detta har som sagt ändrat min livssyn totalt, jag tänker på er MÅNGA timmar varje dygn, har gjort så ända sen jag läste din första trådstart den 27 januari. Erat öde har fått mig att verkligen förstå att man måste ta vara på varje ögonblick med sin familj! Ibland när jag tittar på min son, så tänker jag på er och bara gråter. Livet är så orättvist!
    Jag hoppas innerligt att ni får en fin dag! Många Kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• skruttis11

gomorron Tille med familj

hoppas att Tille lille har sovit gott i natt å inte haft ont

allså de går inte 1 minut att jag inte tänker på er

tycker ni är en enastående fam som har så mkt kärlek å kraft å ge jag beundrar eran styrka

kramen

fam karlsson i kristinehamn

Svar på tråden Tilles tråd