• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • clementine81

Vi (jag och dottern Tove, 3 år) var inne på Tilles krypin nyss. Hon undrade de vad han hette som hade blod i ansiktet?
    Jag berättade då han har var svårt sjuk och han snart skulle dö.

Då svarade hon (har bröderna lejonhjärta som favvo film) att då kommer han snart få träffa Skorpan och Jonatan i Nangiala.

Det va så fint när hon sa det. Barn säger ju oftast sanningen!

• Braxton

Godmorgon Tille med familj....
    Inte ett moln på himlen här.Hoppas ni har en lika fin dag.

• Fröken Stålhand

Godmorgon!
    Lyssnar just nu på erat reportage på sr... Tårarna sprutar, för vilken gång i ordningen vet jag inte...

Hoppas att natten har varit bra och att Tille inte har ont.

Stora kramar till familjen! Ha en bra dag!!

• Gubbas

Godmorgon lilla skruttunge. Mina tankar är med dig hela dagen. Även en riktigt god morgon till resten av den goa familjen. Ni kämpar på.

• klant78

ville bara säga att jag tänker på er. hoppas att natten har varit lugn.vad kul att Liams dag blev lykad. ta hand om er, många kramar Linda;Jens och barnen.

• MammaMajzan

Hej Tille med familj

Hoppas ni sovit bra inatt o att allt varit smartfritt?
    Vad kul att Tille fick vara med på storebrors födelsedag... kul för honom..
    Sitter o tänker, o tänker o lider med er..
    Usch.. vill inte, orkar inte.. tänk då hur NI har det???
    Ni e så starka, ta nu hand om varandra hela familjen...
    Många styrkekramar

• wronca

Gomorgon lilla Tille med familj.

Hoppas att natten har varit lugn för er.

Clementine: Håller med dig, barns synsätt är helt underbart. Jag har själv jobbat med döende barn och dessa är oerhört realistiska och kloka.

Kram till Tille med familj!!!!

• Smurf26

Godmorgon hela familjen! Hoppas det har varit en bra natt och att Tille inte har haft ont. Såg att han åt väldigt lite igår men vilken kämpe! Han orkade vara med på Liams födelsedag och det måste kännas bra för er. Hoppas ni får en jättefin dag och att ni hinner vila upp er mellan varven. Förstår att det har varit mycket för er de senaste dagarna på olika sätt. Tänker på Tille och hela övriga familjen hela tiden!

Kramar i massor!

• Annica71

Godmorgon Tille med familj.

Hoppas natten varit lugn och skön och att dagen blir likaså.

*kram*

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Bali baby

Godmorgon på er Tille, Liam, Therese o Niklas!
    Hoppas att ni sovit gott inatt. Tänker på er hela tiden sådana kämpar ni är!
    Ni finns i allas våra hjärtan.
    Kramar Sofia med familj

Svar på tråden Tilles tråd