• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Zindie

Godmorgon Tille och din underbara och starka familj!

Hoppas du får en fin dag och vad härligt att du var med och firade din storebrors födelsedag. Det var säkert den bästa present han kunde få.

Massor av Kramar från Zara & Liam

• minna1977

Hej!

God morgon på er alla i Tilles familj. Hoppas att ni har haft det bra i natt och att Tille inte har haft ont. Tille var en sista jag tänkte på när jag somnade i natt och han var den första jag tänkte på när jag vaknade. Försökte finna någonstans där jag får veta om hur det är med Tille denna morgon men finner inte så jag går här och grunnar.

Hoppas att ni får en bra dag.

Mvh/ Minna

• Lörpa

Gomorron Tille med familj

Skriver kort några rader här också.
    Du är en otroligt stark pojke som kämpar dig igenom dag för dag. Dina föräldrar är också starka och kommer gå ännu starkare ur detta.

Underbart att få vara med och fira storebrorsans födelsedag

Många tankar och kramar från Selma med familj

• hjärtegull78

Gomorron familjen!

Hoppas på en fin dag idag och att det blir lugnt för Tille Lille!

Varma Kramar familjen E.M

• Luffarmor
      God morgon
     Tille jag hoppas att natten har varit snäll  mot dig, o du har kunnat sova lungt o att mamma o pappa har kunant vila oxå.

Det tog ett tag att läsa i kapp tråden, men nu är jag i kapp, tänk vad folk engaserar sig tråden är ju inte ännu ett dyng gammal.

Therese det var ju bra att du fick tillgång till den gamla tråden , det är ju det viktigaste att ni har tillgång till den.....den är ju för er.

Ha en bra dag
  • Memo

Gomorron, hoppas att ni får en fin dag. Tänker på er.
    Kram

• felix mamma

finns det inget företag som kan göra en liten bok eller häfte med alla inlägg? om du bränner ut dom till en skiva å skicka in så tror jag någon skulle kunna göra en hel bok åt er, och eftersom tille är nu så känd skulle det inte vara några problem.
    hoppas det löser sej fint för dej med alla inläggen, det blev ju en hel del innan den stängdes..å här kommer dom att sammlas snabbare än snabbt..kram från oss

• Det ljuva livet

God Morgon Tille och Therese!

Ni finns i mina tankar!

Mamma³
  • Vips

Godmorgon på er familjen!

Hoppas badet går bra och att ni får en fin lugn dag!
    Många kramar/Annika m familj.

Svar på tråden Tilles tråd