• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • trebarnsmamman

Godmorgon Tille med familj!

Måste kännas skönt för lilla Tilla att ha så starka och kärleksfulla föräldrar.
    Tänker på er varje dag.
    När jag läste artikeln i Aftonbladet så kom det massa tårar.
    Jag tycker att ni är såå starka.
    Ta väl hand om er och lilla Tille.
    Många varma kramar till er alla

• morzan

Gomorron! Hoppas att ni har fått sova ordentligt så ni kan ta nya tag idag. Stor kram till Tille och Liam och föräldrar! Hälsn Emma

• Smurflovve

God Morgon Tille, hoppas att du har sovit gott och drömt om roliga saker! Hopppas och ber för dig varje dag att du ska vakna upp, men måste inse att det inte blir så föralltid.
    *Sluta aldrig önska, Sluta aldrig be,sluta aldrig hoppas, under kan ju ske*
    *kram till er alla från oss alla*

• Nova 68

God morgon Tille med familj

Vilken glädje för storebror att du var med, det kommer han bära med sig resten av sitt liv.
    Du lille kämpe, Snart har du kämpat klart och det är dax att sätta på ängla vingarna. sov i frid vännen. 

Här sitter vi min familj och gråter över hur orättvis världen är

kram du lille vän tänker på dig

// Vill så gärna bli gravid
  • Pyris

Godmorgon Tille med familj!!

Hoppas natten har varit lugn för er.

Miljoner kramar o en lätt smekning på din kind Tille.

• versan

Phu nu har jag äntligen läst ikapp hela nya tråden.
    Tårarna trillar sakta ner för min kind. Samtidigt som jag är så otroligt ledsen
    så finns det en glad lycklig känsla i mig, att det finns så många underbara människor som skriver så vackert att tårarna bara trillar man kan inte hejda forsen av känslor som far igenom en.
    Varje dag far ni igenom mina tankar och jag skickar alltid kramar med vinden och hoppas ni känner att ni är älskad av många,
    fast vi igentligen inte känner er så känns det som om man känner er på ett högre plan ändå.
    Niclas, Therese, Liam Och Lilla TILLE För alltid kommer ni att finnas kvar i mitt hjärta.
    Och Jag är så glad för eran skull att ni har så fina föräldrar syskon & nära & kära som finns där för er.
    Och som alla andra så undrar jag hur Tille mår för dagen.
    Jag Hoppas att DU Liam fick en härlig Födelsedag igår.
    Och att du hittade något häftigt att köpa för födelsedagspengarna som du fått.

Till alla som skrivit i tråden vill jag rikta ett särskilt
    & innerligt varmt tack att jag fått läsa
    allt det vackra som ni skrivit.

• Pojkmamma

God morgon. Hoppas natten varit bra och dagen blir lugn och skön.

Kram

• Gilga

Skriver här oxå..gomorron till hela familjen,hoppas att natten varit lugn och skön,och att ni får en fin dag igen.*L*
    Tänker på er hela tiden och är in flera gånger varje dag för att läsa och kolla läget

Sköt om er och njut av den här dagen

Varma kramar//Nilla

• Klumpen nr 2

Godmorgon Tille med familj! Hoppas natten har varit bra och att ni hade en underbar dag i går! Så roligt att Liam fick sin önskan uppfylld, att få ha lillebror med på sin födelsedag! Tänker på er! Ge Tille en "snusning" på pannan från mig! Kramar!

Svar på tråden Tilles tråd