• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Eja74

Sitter här nu och har läst igenom denna tråd.

Vet inte riktigt vad jag skall säga..

Tur att man inte pratar för då hade ni inte hört vad jag sagt.

Det är svårt att skriva med...tårarna bara rinner ner på mina kinder..Svårt att se vilka tageneter man trycker på.

Finner inga ord att säga/skriva..

Men vill att ni skall veta att vi tänker på er. Massor!!!

Sänder en stor bud bil med varma kärleksfulla kramar till eran familj

Kramar i oändlighet Eva med familj.

• tammago

Godmorgon Tille!
    Du finns i våra hjärtan, lille vän.
    Vi tänker så på er allihop.
    (kramar om)
    Erica

• AnnaCarina

Blev så glad att höra ifrån dig att tille fortfarande är med oss, även om jag förstår att det bästa för Tille vore om han fick änglavingar, han har verkligen åstadkommit mycket i sitt korta liv. Ni skall känna er otroligt stolta över att få ha hand om denna goa lilla pojke, och åter igen ett stort tack till hela familjen att ni orkar dela med er. Om ni bara visste hur eran resa denna sista vecka har påverkat mig, hur mycket jag värde sätter mina 2 små guldklimpar. Hoppas att det går bra med badet idag.

Massor med kramar
    Anna

• Moa och Max

Lilla söta Tille man, du är lika go som en kola och fasikens lika seg som en sådan också. Hur jag än gör för å få bort dej i från näthinnan min så sitter dina ögon kvar som en ljuvlig bild! Jag lär aldrig glömma dej även om jag aldrig träffat dej på riktigt. Jag önskar så hårt varie kväll att jag ska få "onaturliga krafter" så att jag kan göra dej frisk men varie morgon vaknar jag och är precis som jag var kvällen innan.
    Jag önskar och jag vill att du ska bli frisk, de kan inte vara meningen att en så underbar liten man föds för å försvinna lika fort igen!

Önskar er en solig och lugn dag idag!

Svar på tråden Tilles tråd